Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 295 днів. За цей час ми опублікували 26300 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Austin Loveing / Unsplash

Чоловіки виділяють на 26% більше парникових газів, ніж жінки, дійшли висновку французькі дослідники, повідомляє The Guardian.

Вчені дослідили харчові звички та способи пересування 15 тисяч людей у Франції, підрахувавши гендерну різницю у виділенні вуглецю. Передусім різниця пояснюється тим, що чоловіки споживають більше м’яса й загалом більше калорій та частіше їздять на автомобілях, долаючи назагал більші відстані. До речі, в авіаперельотах гендерної різниці дослідники не помітили.

Співавторка дослідження, економістка Ондін Берлан вважає, що зв’язок між маскулінністю та споживанням червоного м’яса й автомобілізмом зумовлюється культурними традиціями. Водночас чоловіки потребують більше калорій і з фізіологічних особливостей. Ще один чинник — чоловіки загалом мають вищі доходи, що також корелюється з більшим вуглецевим слідом.


Інша співавторка, Маріон Лерутьє, звертає увагу, що гендерна різниця між впливом на довкілля нагадує різницю у вуглецевому сліді багатих та бідних.

Суспільство досі чинить тиск на чоловіків, які переходять на веганство та відмовляються від користування автомобілями. Наприклад, віцепрезидент США Джей-Ді Венс зневажливо відгукувався про «соєвих хлопчиків».

Раніше подібне дослідження проводили науковці зі Швеції, які виявили, що споживацькі звички чоловіків зумовлюють на 16% вищі викиди, ніж у жінок, навіть при схожих сумах витрат.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button