Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26311 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
З цього року розпочато довгоочікуване реформування галузі автострахування. І почалося воно в тому числі зі збільшення розмірів страхових виплат по автоцивілці. Попередній закон про страховий захист відповідальності водіїв вже давно не відповідав сучасним реаліям. Головною проблемою було те, що розмір компенсацій, встановлений державою, був недостатній, що призводило до ситуацій, коли фінансів, отриманих у вигляді компенсації, не вистачало на покриття завданих збитків. І тоді винуватцю ДТП доводилося доплачувати різницю з власної кишені. З цього року набув чинності новий закон, відповідно до якого не тільки змінилися розміри виплат, а й стали іншими умови автострахування.
Страховий поліс як інвестиція у впевненість
Однією з головних змін став більш свідомий підхід до вибору страхового покриття. Коли мова йде про умови страхування й розміри відшкодувань після ДТП, інвестиція у страховий поліс набуває особливого значення. Причому при виборі договору кожному автовласнику варто звернути увагу на такі параметри:
- прозорість умов страхування. Клієнт має право чітко розуміти, що саме отримає у випадку дорожньо-транспортної пригоди;
- якість сервісу страхової компанії. Важливо, наскільки швидко і професійно фахівці оцінять завдані збитки та передадуть отриману інформацію для подальшого розгляду;
- швидкість виплат. Чи здійснюється відшкодування одразу, чи доведеться чекати його кілька місяців;
- чіткість опису страхових випадків. Які саме ситуації покриваються договором, якою буде роль винуватця, та які фактори беруться до уваги;
- розміри виплат. Якими конкретно вони будуть для постраждалого водія.
Сьогодні автоцивілка в страховій компанії UNIQA дає можливість свідомо обирати такі умови, які гарантуватимуть надійний захист у складних ситуаціях.
Як тепер відновлюватимуть постраждале авто
З цього року страхові компанії мають відновити пошкоджений у ДТП автомобіль до того стану, в якому він був до аварії. Тобто коефіцієнт зносу більше не застосовується, і компанія в повному обсязі сплачує за ремонт машини в межах страхової суми.
За умовами нового закону страховик має забезпечити ремонт пошкодженої техніки на сертифікованій СТО, саме туди буде направлятися страхова виплата. У випадку, якщо клієнт відмовляється від такої пропозиції, компенсація буде зарахована йому на банківську карту. Якщо авто має вік менше ніж 5 років або перебуває на гарантії, мають бути придбані оригінальні запчастини.
Завдяки змінам зростає рівень захисту та сервісу для українських водіїв. Суттєво збільшуються розміри страхових виплат, стає швидким та справедливим отриманням виплат завдяки правилу прямого врегулювання.
Як змінилися правила оформлення ДТП
У минулому не так часто водії користувалися можливістю зафіксувати аварію за допомогою європротоколу. Причиною цього було обмеження максимальної страхової виплати до 80 тис. грн. Оскільки «на око» визначити, на яку суму авто отримало ушкодження, було важко, водії не ризикували та викликали поліцію. Це забирало багато часу.
За новим законом обмежень у виплатах за європротоколом більше не існує. У будь-якому разі постраждалий водій може розраховувати на виплати у межах повної страхової суми. Щоправда, без виклику поліції можна обійтися, коли водії визначилися, хто з них є винним, ДТП контактне, немає постраждалих людей, зіткнулися лише два автомобілі, водії тверезі. Якщо усі ці умови є, можна оформлювати європротокол, підписувати його та звертатися до страхової компанії за виплатами.
Як обрати надійну страхову компанію та бути впевненим на дорозі
Усі зміни у системі автострахування роблять вибір страхової компанії ще більш відповідальним. Не можна купувати поліс автострахування в компанії, яка вперше потрапила на очі, як це дехто робив раніше. При такому виборі можна натрапити на шахраїв, і потім довго чекати на компенсацію. Тому слід уважно поставитися до питання обрання страховика, переглянути рейтинги, відгуки, оцінити рівень сервісу.
Чудовим прикладом надійної страхової компанії є UNIQA. Її історія бере початок ще у 1811 році в Європі, коли була заснована група UNIQA Insurance Group. В Україні компанія працює вже понад 30 років, за цей час вона створила широку мережу філій по всій країні, зробила страхові послуги доступними для кожного.
Особливу увагу UNIQA приділяє розвитку онлайн-сервісів. Сьогодні клієнти можуть не тільки придбати поліс автострахування через інтернет, але й подати заявку та документи на компенсацію за настання страхового випадку — це суттєво пришвидшує процес отримання виплат.
Компанія стабільно утримує високі позиції у спеціалізованих рейтингах і має престижну нагороду «Вибір країни» у категорії «Лідер страхового ринку». Щомісяця UNIQA виплачує своїм клієнтам близько 100 млн грн, що є ще одним підтвердженням її стабільності та надійності.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті