Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 26332 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
всі фото: scottishconstructionnow

Архітектурне бюро Moxon і інженерна фірма Ingenieurbüro Miebach звели дерев’яно-бетонний пішохідний міст на півдні Німеччини.

Ідея мосту полягала в поєднанні стильного дизайну і принципів сталого розвитку, зберігаючи повагу до природного середовища.

Міст спроєктували для пішоходів та велосипедистів. У конструкції використали опори попереднього мосту, що зменшило витрати та знизити вуглецевий слід. Також він стане важливим кроком для відновлення річки Еях, що протікає через місто.

Інноваційний і екологічний міст має дві дерев’яні балки, що простягаються на 40 метрів через річку під косим кутом. Пішоходи та велосипедисти рухаються по триметровій доріжці з армованого пластика. На кінцях міст розширюється до п’яти метрів для зручного доступу.

Компанія Ingenieurbüro Miebach та Moxon виграли конкурс на проєкт дерев’яного моста ще у 2019 році. Moxon також працює над кількома мостами в Лондоні, зокрема через канал Ріджентс для реконструкції Кінгс-Крос та пішохідним мостом на Темзі біля Барнса.

Езра Гроскін, директор Moxon Architects, сказав: «Цей міст показує, як дерево може бути не тільки красивим і міцним, а й допомагає поглинати вуглець. Дерево в опорах робить міст більш екологічним і стійким, а також дозволяє йому служити так само довго, як і метал».

Франк Мібах, директор Ingenieurbüro Miebach, зазначив: «Основним викликом було врахування обмежень конструкції при елегантному дизайні. Завдяки співпраці з архітекторами ми створили унікальний вигляд моста, використовуючи похилі балки. Це показує, що дерево підходить для сучасних мостів».

Нагадуємо, що в Китаї закінчують будівництво моста, який буде вищим за стоповерховий хмарочос.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button