Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 301 днів. За цей час ми опублікували 26341 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Опубліковано чергову петицію щодо швидкісного трамвая замість метро на Троєщину.

Автор петиції Валерій Михайлович Нагорнов зазначив, що будівництво метро на Троєщину стало справжнім анекдотом для нашого міста.

Автор зазначає, що питання будівництва метро на Троєщину обговорюється вже 40 років, і щороку вартість робіт зростає, а метро досі не побудоване. Тим часом мешканці району не мають швидкого сполучення з правим берегом Києва.

Він пропонує КМДА відмовитися від ідеї будівництва метро і зосередитися на швидкісному трамваї. Маршрут трамвая може пролягати від станції «Райдужна», через Подільсько-Воскресенський міст, вулицю Нижній Вал, Глибочицьку (де потрібно буде відокремити трамвайні колії від автомобільного руху) і вулицю Дмитрівську до залізничного вокзалу.

Серед основних переваг швидкісного трамваю перед метро автор виділяє, що, по-перше, будівництво трамвая коштуватиме в чотири-пять разів дешевше, ніж метро. Крім того, трамвай має таку саму провізну спроможність, як і метро, але час на його будівництво буде значно коротшим.

Як приклад ефективності швидкісного трамвая автор наводить Борщагівський трамвай, який був побудований у 1970-х роках під час активного будівництва житлового масиву. Тоді міська влада обрала дешевший, але не менш ефективний варіант, і цей трамвай функціонує й досі.

Нагадуємо, що взимку 2025 року в нас вийшов матеріал про те, чому метро на Троєщину ніколи не збудують. У ньому ГО «Офіс Трансформації» представила аналітичний матеріал з поясненнями, чому цей проєкт навряд чи реалізують. Зокрема у матеріалі підкреслюється, що через високу вартість будівництва і відсутність фінансування проєкт метро постійно відкладається. Прогнозовані витрати на будівництво однієї лінії метро на Троєщину перевищують два мільярди доларів, що робить проєкт надзвичайно дорогим і складним для реалізації.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button