Європейці подали скаргу на Ryanair, Wizzair і ще 5 авіакомпаній за надмірну плату за багаж
Політика авіакомпаній щодо дозволених розмірів ручної поклажі давно викликає обурення пасажирів.
Політика авіакомпаній щодо дозволених розмірів ручної поклажі давно викликає обурення пасажирів.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 301 днів. За цей час ми опублікували 26341 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Європейська організація споживачів та її організації-учасники з 12 країн подали скаргу до Єврокомісії на сім авіакомпаній — Easyjet, Norwegian, Ryanair, Transavia, Volotea, Vueling та Wizzair — за стягнення надмірної плати за ручну поклажу.
«Правда ж, ми всі регулярно тривожимося, що наша ручна поклажа не вписується в габарити авіакомпанії, і нам доведеться платити за це додатково?» — коментує Агустін Рейна, гендиректор організації.
Організація споживачів вважає, що ручна поклажа «помірних» габаритів має бути включеною до вартості стандартного квитка, а не оплачуватися додатково.
Такі лоукостери, як Ryanair і Wizzair тримають вартість квитків на низькому рівні, натомість отримують приблизно половину доходу з інших послуг, до яких входить, зокрема, понаднормовий багаж. При цьому авіакомпанії поступово скорочували норми ручної поклажі, тож наприклад, на борт літака Ryanair зараз безкоштовно можна пронести лише сумку розмірами 40х20х25 см. Якщо ручна поклажа більша, працівники компанії в аеропорту можуть додатково стягнути до 75 євро.
У листопаді минулого року суд в Іспанії оштрафував компанії Ryanair, Vueling, easyJet, Norwegian і Volotea на 179 мільйонів євро за додаткову плату за ручну поклажу. Найбільшу суму штрафу зобов’язали сплатити Ryanair — 107 мільйонів.
«На жаль, із тих пір нічого не змінилося, і ручна поклажа все ще залишається “дійною коровою” для авіакомпаній. Саме тому ми закликаємо європейські регулятори вивчити плату за ручну поклажу й ужити заходів», — заявила директорка нідерландської організація споживачів Сандра Моленар.
Торік організація опитала 11 тисяч споживачів у Нідерландах, 86% із яких погодилися, що авіакомпанії не мають стягувати додаткову плату за невелику валізку як ручну поклажу.
У Ryanair заявили, що дотримуються європейського законодавства, дозволяючи проносити на борт маленьку сумку чи рюкзак. В авіакомпанії зауважили, що якщо доведеться збільшити безоплатні норми багажу, то й квитки, радше за все, подорожчають.
У 2014 році суд ЄС постановив, що «перевезення ручної поклажі не може бути предметом надбавки до ціни за умови, що вона відповідає розумним вимогам щодо ваги та розмірів і відповідає чинним вимогам безпеки». У 2019-му антимонопольний комітет Італії стягнув із Ryanair три мільйони євро, а з Wizz Air — один мільйон, через нові правила перевезення ручної поклажі.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті