«Імітація бурхливої діяльності»: урбаністи розкритикували безбар’єрний маршрут від КМДА
Фактично безбар’єрні маршрути обмежуються монтажем тактильної плитки.
Фактично безбар’єрні маршрути обмежуються монтажем тактильної плитки.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 316 днів. За цей час ми опублікували 26441 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Безбар’єрні маршрути, які комунальники зараз облаштовують на окремих ділянках по всьому Києву, обмежуються монтажем тактильної плитки, закидає автор блогу про урбаністику Ne:Urban, називаючи це «імітацією бурхливої діяльності».
Зокрема, він звертає увагу на ділянку в Голосіївському районі: «Насправді майже ніякого покращення доступності на Деміївці так і не відбулось».
Так, тротуар виконано з купи різних матеріалів, що створює візуальний шум і заплутує. Можна помітити незакріплену тактильну плитку.
Варто було зробити поділ тротуару на транзитну та прибудинкову зони.
При цьому залишили безліч об’єктів, таких як забори й бордюри, які мали б підлягати демонтажу. Не понизили бордюри на пішохідних переходах, що ведуть до паркувальних майданчиків.
Під час ремонту так і не замінили вибиту плитку на платформах автобусних і тролейбусних зупинок. Висота платформ також лишилася без змін і не відповідає нормативній.
До будівлі ЦНАПу провели смугу тактильної плитки, й цим обмежилися: далі вона впирається у сходи, й людина на колісному кріслі не має можливості зайти самостійно.
Переходи часто не збігаються з віссю тротуару. На прикладі нижче видно, що перехід впирається у бордюр і парковку, бо по той бік дороги безбар’єрність закінчується.
Також урбаніст вважає, що варто було зробити підвищені пішохідні переходи та острівці безпеки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті