Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Усі фото: Ne:Urban

Безбар’єрні маршрути, які комунальники зараз облаштовують на окремих ділянках по всьому Києву, обмежуються монтажем тактильної плитки, закидає автор блогу про урбаністику Ne:Urban, називаючи це «імітацією бурхливої діяльності».

Зокрема, він звертає увагу на ділянку в Голосіївському районі: «Насправді майже ніякого покращення доступності на Деміївці так і не відбулось».

Так, тротуар виконано з купи різних матеріалів, що створює візуальний шум і заплутує. Можна помітити незакріплену тактильну плитку.

Варто було зробити поділ тротуару на транзитну та прибудинкову зони.

При цьому залишили безліч об’єктів, таких як забори й бордюри, які мали б підлягати демонтажу. Не понизили бордюри на пішохідних переходах, що ведуть до паркувальних майданчиків.

Під час ремонту так і не замінили вибиту плитку на платформах автобусних і тролейбусних зупинок. Висота платформ також лишилася без змін і не відповідає нормативній.

До будівлі ЦНАПу провели смугу тактильної плитки, й цим обмежилися: далі вона впирається у сходи, й людина на колісному кріслі не має можливості зайти самостійно.


Переходи часто не збігаються з віссю тротуару. На прикладі нижче видно, що перехід впирається у бордюр і парковку, бо по той бік дороги безбар’єрність закінчується.

Також урбаніст вважає, що варто було зробити підвищені пішохідні переходи та острівці безпеки.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button