У Житомирі облаштовують безбар’єрний маршрут без проєкту на вулиці, де вже запроєктована велодоріжка
Проєкти могли б об'єднати, але щось пішло не так.
Проєкти могли б об'єднати, але щось пішло не так.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 321 днів. За цей час ми опублікували 26464 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Спільнота «Велосипедні міста» опублікувала пост про те, що в Житомирі за 13 з половиною мільйонів гривень почали облаштування безбар’єрного маршруту на вулиці Київській.
Однак виникають питання, як і через відсутність проєкту, так і через те, що поруч і так має бути велодоріжка.
Так будівельна організація почала ремонт 850 метрів вздовж дороги та тротуарів на вулиці Київській, між вулицями Небесної Сотні та Івана Мазепи. Тут планують облаштувати зручні з’їзди, понизити бордюри для пішоходів, зробити тактильну плитку для людей з порушенням зору, а також замінити покриття дороги та люки.
Та роботи проводяться без проєкту та громадських обговорень, що викликає сумніви щодо якості виконаних рішень, враховуючи вартість.
До того ж, на цій вулиці з непарного боку має проходити веломаршрут №3, затверджений Житомирською міською радою. Згідно з Правилами дорожнього руху, на велосипедних доріжках можуть пересуватися люди на кріслах колісних. Тому виникає питання: чому, якщо веломаршрут уже передбачений у концепції розвитку інфраструктури, з іншого боку вулиці почали роботи, замість того, щоб об’єднати ці два проєкти?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті