«Кошти пішли на відновлення авто- та залізничного сполучення». Кличко не підтримав петицію про трамвай до центру
Але активісти вважають, що він просто «профукав» всю співпрацю зі Світовим Банком.
Але активісти вважають, що він просто «профукав» всю співпрацю зі Світовим Банком.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 324 днів. За цей час ми опублікували 26483 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Віталій Кличко 12 червня відповів на петицію щодо «трамвая в центр» з Борщагівки до Палацу Спорту.
Він не підтримав петицію, пояснивши, що у 2023 році Світовий банк, який мав фінансувати проєкт, перенаправив гроші на відновлення пошкоджених доріг і залізниць, постраждалих через бойові дії.
Нагадаємо, що дана петиція, опублікована в березні 2025 року, швидко набрала необхідну кількість голосів. У ній пропонувалося відновити трамвай з Борщагівки до Палацу Спорту, що мало б полегшити трафік. Про цей проєкт заговорили ще в 2015 році, і в 2021 році його підтримали депутати. Однак через повномасштабну війни його відклали.
Так очільник Дептрансу КМДА, Руслан Кандибор зазначив, що гроші, які мав би надати Світовий банк на трамвай, окрім того, що частково перенаправили на відновлення пошкодженого автомобільного та залізничного сполучення, а також для зміцнення логістичних ланцюгів на захід, що з’єднують Україну з ЄС.
Але представники спільноти «Пасажири Києва» вважають, що у КМДА просто «профукали» всю співпрацю зі Світовим Банком. Вони пояснюють це тим, що протягом 2015-2021 років Світовий Банк фінансував планування кількох транспортних проєктів Києва, але через некомпетентність і байдужість міської влади частину з них так і не реалізували. Наприклад, у 2017 році об’єднання ліво- і правобережних трамвайних мереж було включено до Стратегії розвитку Києва до 2025 року, але цей проєкт так і не здійснили.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті