Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 51 днів. За цей час ми опублікували 27082 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Український бренд ZAVOD відкрив новий магазин в київському ТРЦ Ocean Plaza. Крамницю позиціонують як urban gifting space — простір для предметів з ідеєю.

На відміну від камерного концепт-стору на Рейтарській, новий магазин розташований у торгівельно-розважальному центрі, аби перенести філософію точного вибору в масове середовище, «контекст, де панує автоматизм». «ZAVOD не прагне змагатися з масмаркетом, а створює альтернативу — середовище, де подарунок є діалогом, а вибір речі — жестом».

Інтер’єр вирішено у стриманій естетиці з перевагою білого, відкритого планування та натуральних матеріалів. Принципи скандинавського дизайну — лаконічність, структура, функціональність — стали основою архітектурної логіки простору.

Асортимент охоплює кураторську добірку нішевих годинників, сонцезахисних окулярів, аксесуарів та предметів інтер’єру — від українських і міжнародних брендів. Серед них — власні годинникові лінії RIDER1991 і Real Time, бельгійський Komono, шведські CHPO і Printworks, французький Lip, американський Breda та німецький Braun.


«Ми давно шукали формат, який поєднає естетику, актуальність і доступність у просторі великого міста. І тепер, відкривши магазин у ТРЦ, хочемо показати: дизайн може жити й надихати не лише у камерних нішах, а й там, де його найменше очікують. Це спроба говорити з ширшою аудиторією, залишаючись собою», — пояснюють Ольга Кучмєєва та Андрій Кравчук, співзасновники ZAVOD.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button