Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Український бренд ZAVOD відкрив новий магазин в київському ТРЦ Ocean Plaza. Крамницю позиціонують як urban gifting space — простір для предметів з ідеєю.

На відміну від камерного концепт-стору на Рейтарській, новий магазин розташований у торгівельно-розважальному центрі, аби перенести філософію точного вибору в масове середовище, «контекст, де панує автоматизм». «ZAVOD не прагне змагатися з масмаркетом, а створює альтернативу — середовище, де подарунок є діалогом, а вибір речі — жестом».

Інтер’єр вирішено у стриманій естетиці з перевагою білого, відкритого планування та натуральних матеріалів. Принципи скандинавського дизайну — лаконічність, структура, функціональність — стали основою архітектурної логіки простору.

Асортимент охоплює кураторську добірку нішевих годинників, сонцезахисних окулярів, аксесуарів та предметів інтер’єру — від українських і міжнародних брендів. Серед них — власні годинникові лінії RIDER1991 і Real Time, бельгійський Komono, шведські CHPO і Printworks, французький Lip, американський Breda та німецький Braun.


«Ми давно шукали формат, який поєднає естетику, актуальність і доступність у просторі великого міста. І тепер, відкривши магазин у ТРЦ, хочемо показати: дизайн може жити й надихати не лише у камерних нішах, а й там, де його найменше очікують. Це спроба говорити з ширшою аудиторією, залишаючись собою», — пояснюють Ольга Кучмєєва та Андрій Кравчук, співзасновники ZAVOD.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button