Локальне SEO – процес оптимізації веб-ресурсу для його появи у пошуковій видачі певного географічного регіону. Іншими словами, у певній країні, області, місті тощо. Це цінний інструмент саме для малого та середнього бізнесів, що орієнтуються на місцеву аудиторію.
- Треба залучити аудиторію з Києва, області, інших регіонів? З локальним SEO це не проблема.
Можна як купити релевантні посилання, що будуть приводити користувачів до вашого ресурсу, так і здійснити комплекс заходів, щоб кожен користувацький клік став прибутковим для вашого бізнесу.
Що таке ефективні посилання в контексті локального SEO
Насамперед мова про посилання, розміщені на ресурсах, яким довіряє місцева аудиторія. Новинні портали, видання, блоги, навіть сторінки локальних селебріті: публікація тематичних матеріалів з цінним вмістом та посиланням тут – досить ефективний алгоритм лідогенерації і рекламування бізнесу.
Однак насправді корисних джерел значно більше, а їхня цінність не менша за згадані вище.
Джерела для отримання локальних посилань
Авторитетні джерела, що згадують у матеріалах ваш заклад чи веб-ресурс – цінне джерело трафіку, тож з ними варто працювати. Загалом посилання можна розділити на кілька типів:
- Локальні зворотні посилання: зі сторінок інших бізнесів, ЗМІ чи довідників вашого регіону.
- Нішеві посилання: з галузевих сайтів (наприклад, для стоматолога це медичні довідники).
- Контекстуальні посилання: розміщені у статтях, блогах, інтерв’ю.
Тільки не думайте, що простої публікації посилання достатньо для приваблення аудиторії. Навпаки, це буде сприйматись за агресивну рекламу і блокуватись. Тож до цього різновиду реклами слід підходити розумніше.
Як будувати якісні локальні посилання
Ремарка: всі описані далі алгоритми не працюють, якщо контент не цікавить вашу аудиторію. Іншими словами – вміст важливіший навіть за саме посилання.
Отож, ви можете займатися лінкбілдингом різними способами:
- підтримувати профіль у Google Business, що формує певний рівень трасту для тих, хто вперше бачить ваше підприємство;
- публікувати контент на місцевих сайтах, немов мимохідь згадуючи свій бізнес у третій особі;
- брати участь у заходах, надавати призи тощо, на заміну отримуючи згадку підприємства на сайті, в брошурах тощо;
- випускати пресрелізи про новини чи акції у місцевих новинних ресурсах;
- об’єднуватися з іншими компаніями задля взаємного просування партнерських бізнесів;
- працювати з блогами, соціальними мережами та іншими джерелами корисного, а головне – цільового трафіку.
Ключове – реклама не має виглядати як реклама. Так, звучить комічно, але факт.
Технічні аспекти та перевірка якості посилань
Щоб дізнатися, чи відповідає джерело трафіку потребам вашого бізнесу, можна застосувати інструменти на кшталт:
- Ahrefs.
- Google Search Console.
- Semrush.
- Majestic.
З їхньою допомогою ви оціните репутацію ресурсу, його релевантність вашій діяльності, аудиторію, відвідування, зовнішній трафік тощо. А ще зберете семантичне ядро, яким покращите індексацію майбутнього матеріалу в мережі.
Однак намагайтеся не переходити межу між нативною рекламою на зовнішніх ресурсах і комплексним внутрішнім SEO.
Поширені помилки в локальному лінкбілдингу
Здавалося б, розмістили матеріал, він приводить аудиторію, що може піти не так? А багато чого. Наприклад:
- штрафи Google, що накладаються за надмірну кількість одночасно активних посилань з зовнішніх джерел;
- занадто багато анкорів, які не лише сприймаються аудиторією як спам, але і заважають індексації;
- відрив від контексту сайту, коли ви описуєте щось, що не має жодного стосунку до цільового регіону.
Ні звісно ж публікація посилань у повному форматі без жодних пояснень «а нащо вони тут треба» – моветон. Якісний анкор у контексті матеріалу з фокусом на інтереси аудиторії – ваш кращий алгоритм лінкбілдингу через аутрич для регіонального трафіку.
Підсумуємо
Локальне SEO – оптимальне рішення для приваблення місцевої аудиторії до вашого бізнесу. Мінімум інвестицій, фокус на цінність контенту для читачів та ефектна подача тематичної інформації = якісне та ефективне джерело трафіку, що конвертується в прибутки.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті