Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
локальне SEO
Джерело: Freepik

Локальне SEO – процес оптимізації веб-ресурсу для його появи у пошуковій видачі певного географічного регіону. Іншими словами, у певній країні, області, місті тощо. Це цінний інструмент саме для малого та середнього бізнесів, що орієнтуються на місцеву аудиторію.

  • Треба залучити аудиторію з Києва, області, інших регіонів? З локальним SEO це не проблема.

Можна як купити релевантні посилання, що будуть приводити користувачів до вашого ресурсу, так і здійснити комплекс заходів, щоб кожен користувацький клік став прибутковим для вашого бізнесу. 

Що таке ефективні посилання в контексті локального SEO

джерела локального SEO
Джерело: Freepik

Насамперед мова про посилання, розміщені на ресурсах, яким довіряє місцева аудиторія. Новинні портали, видання, блоги, навіть сторінки локальних селебріті: публікація тематичних матеріалів з цінним вмістом та посиланням тут – досить ефективний алгоритм лідогенерації і рекламування бізнесу.

Однак насправді корисних джерел значно більше, а їхня цінність не менша за згадані вище.

Джерела для отримання локальних посилань

Авторитетні джерела, що згадують у матеріалах ваш заклад чи веб-ресурс – цінне джерело трафіку, тож з ними варто працювати. Загалом посилання можна розділити на кілька типів:

  • Локальні зворотні посилання: зі сторінок інших бізнесів, ЗМІ чи довідників вашого регіону.
  • Нішеві посилання: з галузевих сайтів (наприклад, для стоматолога це медичні довідники).
  • Контекстуальні посилання: розміщені у статтях, блогах, інтерв’ю.

Тільки не думайте, що простої публікації посилання достатньо для приваблення аудиторії. Навпаки, це буде сприйматись за агресивну рекламу і блокуватись. Тож до цього різновиду реклами слід підходити розумніше. 

Як будувати якісні локальні посилання

Ремарка: всі описані далі алгоритми не працюють, якщо контент не цікавить вашу аудиторію. Іншими словами – вміст важливіший навіть за саме посилання. 

Отож, ви можете займатися лінкбілдингом різними способами:

  • підтримувати профіль у Google Business, що формує певний рівень трасту для тих, хто вперше бачить ваше підприємство;
  • публікувати контент на місцевих сайтах, немов мимохідь згадуючи свій бізнес у третій особі;
  • брати участь у заходах, надавати призи тощо, на заміну отримуючи згадку підприємства на сайті, в брошурах тощо;
  • випускати пресрелізи про новини чи акції у місцевих новинних ресурсах;
  • об’єднуватися з іншими компаніями задля взаємного просування партнерських бізнесів;
  • працювати з блогами, соціальними мережами та іншими джерелами корисного, а головне – цільового трафіку.

Ключове – реклама не має виглядати як реклама. Так, звучить комічно, але факт.

Технічні аспекти та перевірка якості посилань

нюанси локального SEO
Джерело: Freepik

Щоб дізнатися, чи відповідає джерело трафіку потребам вашого бізнесу, можна застосувати інструменти на кшталт:

  • Ahrefs.
  • Google Search Console.
  • Semrush.
  • Majestic.

З їхньою допомогою ви оціните репутацію ресурсу, його релевантність вашій діяльності, аудиторію, відвідування, зовнішній трафік тощо. А ще зберете семантичне ядро, яким покращите індексацію майбутнього матеріалу в мережі. 

Однак намагайтеся не переходити межу між нативною рекламою на зовнішніх ресурсах і комплексним внутрішнім SEO.

Поширені помилки в локальному лінкбілдингу

Здавалося б, розмістили матеріал, він приводить аудиторію, що може піти не так? А багато чого. Наприклад:

  • штрафи Google, що накладаються за надмірну кількість одночасно активних посилань з зовнішніх джерел;
  • занадто багато анкорів, які не лише сприймаються аудиторією як спам, але і заважають індексації;
  • відрив від контексту сайту, коли ви описуєте щось, що не має жодного стосунку до цільового регіону.

Ні звісно ж публікація посилань у повному форматі без жодних пояснень «а нащо вони тут треба» – моветон. Якісний анкор у контексті матеріалу з фокусом на інтереси аудиторії – ваш кращий алгоритм лінкбілдингу через аутрич для регіонального трафіку. 

Підсумуємо 

Локальне SEO – оптимальне рішення для приваблення місцевої аудиторії до вашого бізнесу. Мінімум інвестицій, фокус на цінність контенту для читачів та ефектна подача тематичної інформації = якісне та ефективне джерело трафіку, що конвертується в прибутки. 

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button