Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 3 днів. За цей час ми опублікували 26751 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

«Залізна крамниця» Укрзалізниці та бренд dott створили лінійку бальзамів для губ зі смаками та ароматами українських міст.

Зазначається, що нова серія бальзамів — це маленькі сувеніри з великих літніх пригод замість традиційних магнітів, а в кожній баночці — смак і аромат літніх поїздок, що нагадують теплі спогади.

А також, що це не просто бальзами — це емоційна мапа України, яку можна носити в сумочці або кишені.

Доступні наступні смаки:

  • Харків — шоколадно-вафельний торт до вечірнього чаю
  • Одеса — вишневий компот після пляжу
  • Київ — пломбір з дитинства, куплений дорогою зі школи
  • Дніпро — вершкове печиво з кишені на екскурсії
  • Львів — кава, яку п’єш, щойно зійшовши з потяга.

Нагадаємо, що це не перша співпраця Укрзалізниці з косметичним брендом. Минулого літа «Залізна крамниця» разом з київським брендом White Sprut створила travel-бальзам для губ.

Тоді обрали саме такий формат, оскільки бальзам – це один з бестселерів бренду і незамінний аксесуар у подорожах. Також на сайті є крем для рук, створенний у співпраці з Сrumb.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button