Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 52 днів. За цей час ми опублікували 27085 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

«Залізна крамниця» Укрзалізниці та бренд dott створили лінійку бальзамів для губ зі смаками та ароматами українських міст.

Зазначається, що нова серія бальзамів — це маленькі сувеніри з великих літніх пригод замість традиційних магнітів, а в кожній баночці — смак і аромат літніх поїздок, що нагадують теплі спогади.

А також, що це не просто бальзами — це емоційна мапа України, яку можна носити в сумочці або кишені.

Доступні наступні смаки:

  • Харків — шоколадно-вафельний торт до вечірнього чаю
  • Одеса — вишневий компот після пляжу
  • Київ — пломбір з дитинства, куплений дорогою зі школи
  • Дніпро — вершкове печиво з кишені на екскурсії
  • Львів — кава, яку п’єш, щойно зійшовши з потяга.

Нагадаємо, що це не перша співпраця Укрзалізниці з косметичним брендом. Минулого літа «Залізна крамниця» разом з київським брендом White Sprut створила travel-бальзам для губ.

Тоді обрали саме такий формат, оскільки бальзам – це один з бестселерів бренду і незамінний аксесуар у подорожах. Також на сайті є крем для рук, створенний у співпраці з Сrumb.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button