У Румунії поїзд загубив кілька вагонів із пасажирами й поїхав без них далі
Інцидент нагадав багатьом румунам про те, як гендиректор залізничної компанії нещодавно хвалився зарплатою в 11 тисяч євро на місяць.
Інцидент нагадав багатьом румунам про те, як гендиректор залізничної компанії нещодавно хвалився зарплатою в 11 тисяч євро на місяць.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 8 днів. За цей час ми опублікували 26781 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
У Румунії поїзд, що слідував маршрутом із міста Орадя до Констанци, втратив просто під час руху два останні вагони з пасажирами та поїхав далі, пишуть місцеві медіа.
Вагони відчепилися 29 липня на відрізку залізниці за 20 кілометрів від Петрошані, тобто приблизно на середині маршруту. Кілька годин пасажири чекали посеред лісу.
Локомотив із рештою складу прибув на наступну зупинку, а згодом повернувся за втраченими на шляху вагонами. Потім потяг доїхав до станції Крайова, де вагон зі зламаною системою зчеплення замінили на інший.
У результаті, поїзд значно запізнився. Він мав бути на вокзалі о Бухареста о 5:30 ранку, але прибув на чотири години пізніше.
Поїзд нележить основному залізничному перевізнику — державній компанії CFR («Румунська залізниця»). Інцидент із загубленими вагонами нагадав багатьом румунам про нещодавнє інтерв’ю гендиректора CFR Траяна Преотяси, в якому він похвалився зарплатою в 11 тисяч євро на місяць, пише Ziariștii.
«Дехто, певно, думає, що держслужбовці бідні. Я не бідний. У мене дохід понад 11 тисяч євро на місяць. У мене тільки на оренду в Дубаї іде 4 тисячі євро», — заявив Преотяса.
На румунській залізниці діють також і приватні залізничні оператори. Більшість рухомого складу датується 1970-80 роками, на деяких ділянках курсують поїзди 1950-60-х років. Румунська залізниця є найповільнішою в Євросоюзі.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті