Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 16 днів. За цей час ми опублікували 26834 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Správa železnic

У столиці Чехії запрацював новий залізничний вокзал «Прага-Бубни», повідомляє Radio Prague.

Сучасна будівля замінила старий вокзал, збудований у 1923 році. Хоча станція Бубни була найбільшою в місті за площею й мала 20 колій, вона десятиліттями обслуговувала лише приміські поїзди та не мала маленьку пропускну здатність. Новий вокзал став першим у Празі за останні 40 років.

Стара будівля. Фото: Petr Štefek, CC BY-SA 3.0

Стара будівля вокзалу залишилася. Це історично важливе місце: звідси празьких євреїв забирали на депортацію до гетто в Лодзі та Терезіні. Її перетворять на центр пам’яті про Голокост.

Стара будівля. Фото: Pražská integrovaná doprava

Вокзал розташовано в районі Голешовіце, з нього можна пересісти на метро та трамвай. Хаб є частиною запланованого сполучення, що будують із центру міста до аеропорту імені Вацлава Гавела та до передмістя Кладно.

Фото: Správa železnic

Головним матеріалом будівлі є залізобетон. Дах із круглими отворами підпирають колони, що забезпечує вдосталь сонячного освітлення. Це один із двох вокзалів у Чехії, де платформи розміщено всередині споруди.

Фото: Pražská integrovaná doprava

Завдяки тому, що станція піднята на стовпах, під платформами вдалося передбачити місце для комерції. Магазини почнуть відкриватися невдовзі, з завершенням оздоблювальних робіт.

Фото: Správa železnic

До платформ ведуть ескалатори та ліфти. На платформах посадили дерева з автоматичним зрошенням.

Фото: Pražská integrovaná doprava

Надалі до будівлі планують додати ще два вестибюлі, а також підземний перехід.

Фото: Správa železnic


Фото: Správa železnic

Крім самої будівлі станції проєкт включав будівництво піднятої ділянки — майже кілометр колій пролягає на стовпах, над вулицями міста.

Фото: Správa železnic

Наскрізні переходи замінили залізничні насипи, які десятиліттями розділяли квартали міста. Це дозволило, зокрема, ліквідувати завантажений переїзд.

Фото: Pražská integrovaná doprava

Будівництво тривало три роки та коштувало приблизно 225 мільйонів євро.

Фото: Správa železnic
Фото: Pražská integrovaná doprava
Фото: Pražská integrovaná doprava
Фото: Pražská integrovaná doprava
Фото: Pražská integrovaná doprava
Фото: Správa železnic
Фото: Pražská integrovaná doprava
Фото: Pražská integrovaná doprava
Фото: Pražská integrovaná doprava
Фото: Správa železnic

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button