У Празі вперше за 40 років відкрили новий залізничний вокзал (фото)
Проєкт включав будівництво піднятої ділянки — майже кілометр колій пролягає на стовпах, над вулицями міста.
Проєкт включав будівництво піднятої ділянки — майже кілометр колій пролягає на стовпах, над вулицями міста.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 16 днів. За цей час ми опублікували 26834 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
У столиці Чехії запрацював новий залізничний вокзал «Прага-Бубни», повідомляє Radio Prague.
Сучасна будівля замінила старий вокзал, збудований у 1923 році. Хоча станція Бубни була найбільшою в місті за площею й мала 20 колій, вона десятиліттями обслуговувала лише приміські поїзди та не мала маленьку пропускну здатність. Новий вокзал став першим у Празі за останні 40 років.
Стара будівля вокзалу залишилася. Це історично важливе місце: звідси празьких євреїв забирали на депортацію до гетто в Лодзі та Терезіні. Її перетворять на центр пам’яті про Голокост.
Вокзал розташовано в районі Голешовіце, з нього можна пересісти на метро та трамвай. Хаб є частиною запланованого сполучення, що будують із центру міста до аеропорту імені Вацлава Гавела та до передмістя Кладно.
Головним матеріалом будівлі є залізобетон. Дах із круглими отворами підпирають колони, що забезпечує вдосталь сонячного освітлення. Це один із двох вокзалів у Чехії, де платформи розміщено всередині споруди.
Завдяки тому, що станція піднята на стовпах, під платформами вдалося передбачити місце для комерції. Магазини почнуть відкриватися невдовзі, з завершенням оздоблювальних робіт.
До платформ ведуть ескалатори та ліфти. На платформах посадили дерева з автоматичним зрошенням.
Надалі до будівлі планують додати ще два вестибюлі, а також підземний перехід.
Крім самої будівлі станції проєкт включав будівництво піднятої ділянки — майже кілометр колій пролягає на стовпах, над вулицями міста.
Наскрізні переходи замінили залізничні насипи, які десятиліттями розділяли квартали міста. Це дозволило, зокрема, ліквідувати завантажений переїзд.
Будівництво тривало три роки та коштувало приблизно 225 мільйонів євро.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті