Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 17 днів. За цей час ми опублікували 26844 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
джерело: rau.ua

Українська Рада Торгових Центрів (Ukrainian Council of Shopping Centers) запустила перший в країні спеціалізований маркетинг-конкурс для ТРЦ – UCSC MRKTNG AWARDS.

Реєстрація на професійну премію триває з першого липня по 14 вересня 2025 року.

У листопаді учасники, журі та всі охочі представники галузі зустрінуться на офлайн-нагородженні у столиці.

«Ми створили UCSC MRKTNG AWARDS, щоб вперше на професійному рівні відзначити найкращі маркетингові проєкти торгових центрів в Україні. У цій індустрії давно працюють креативні, сильні команди, але їхня робота часто залишається за кадром.

Ця премія — спосіб показати, хто формує стандарти ринку, хто задає тренди, хто продовжує інвестувати у розвиток навіть у складні часи», — коментує Максим Гаврюшин, голова УРТЦ (UCSC).

До участі в цьогорічній премії допускаються рекламні кампанії, що проходили в період з першого березня 2022 року до 30 травня 2025 року, а змагатимуться учасники у чотирьох номінаціях:

  • Corporate Social Responsibility – найкраща кампанія спрямована на соціальні проєкти
  • Tactical Activation – найкраща кампанія по залученню відвідувачів до ТРЦ та збільшенню товарообігу
  • Best Social Media Campaign – найкраща кампанія в соціальних мережах
  • Creative of the Year – найкращий візуальний креатив року

Кожен український девелопер може представити свої кейси на міжнародному рівні та позмагатися за першість. 

Для цього необхідно обрати номінацію і подати заявку з відповідним проєктом.

У ній треба зазанчити історію рекламної-кампанії, показати вимірювані результати, підкріпітити візуали та медіа-матеріали.

Кількість поданих заявок необмежена, а участь повністю безкоштовна.

У складі журі будуть провідні українські та міжнародні експерти з маркетингу. Серед них СЕО та маркетинг-директори провідних компаній, а саме: 

Nepi-Rockcastle (Європа), AL Marketing (Великобританія), Apsys (Польща), Multi (Франція), Sonae Sierra (Португалія), MK Illumination (Австрія), Anista & Partners (Австрія), представники міжнародної премії SOLAL Awards та українськів фахівці з Promodo, Netpeak, Slupsky Event Management та інших.

«Ми свідомо формували журі UCSC MRKTNG AWARDS так, щоб гарантувати максимальну неупередженість. У складі – насамперед професіонали маркетингу, а не девелопери чи керівники ТРЦ. Це важливо, щоб оцінка була фаховою, чесною і зосередженою на ідеях, реалізаціях та креативі», — підкреслює голова УРТЦ (UCSC) Максим Гаврюшин.

Заявки проходять кілька раундів оцінювання, за необхідності проводиться ревізія матеріалів або перекласифікація. Весь процес подання заявок та оцінювання контролюються консалтинговими фірмами – Arzinger та Baker Tilly.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button