Найбільший виробник акумуляторів розпочне продаж батарей, у 10 разів дешевших за сучасні аналоги
Для її виробництва використовується звичайна кухонна сіль.
Для її виробництва використовується звичайна кухонна сіль.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 19 днів. За цей час ми опублікували 26859 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Дизайнер, дослідник і відеоблогерМет Фарел випустив огляд нового акумулятора, за його словами «це може стати справжньою революцією, яка змінить усе».
Компанія CATL представила нову соляну батарею, яка витримує десять тисяч циклів зарядки і якщо вони запустять масове виробництво, зберігання енергії може стати у десять разів дешевшим, ніж зараз.
Найбільший у світі виробник акумуляторів заявив, що створив батареї, які коштують лише десять доларів за кіловат-годину (зараз вартість становить трохи більше 100 доларів).
CATL представила натрієвий акумуляторний блок Naxtra у двох версіях — для вантажних авто (24V Heavy-Duty Truck Start-Stop Battery) та для легкових електромобілів.
Обидва варіанти побудовані на одній технології, але адаптовані під різні завдання. Вони працюють у діапазоні температур від -40°C до +70°C, зберігаючи 90% ємності навіть у сильний мороз, що важливо для холодних регіонів, таких як Китай, Росія чи Монголія.
Енергоємність становить 175 Вт·год/кг — майже як у сучасних літій-залізо-фосфатних акумуляторів (185 Вт·год/кг) — і цього достатньо для пробігу до 500 км на одному заряді.
Термін служби перевищує 10 000 циклів зарядки, тоді як батареї Tesla LFP витримують три – чотири тисячі циклів.
У перспективі ця технологія вже готова до масового виробництва, і лінії, що зараз випускають літієві батареї, можна швидко переобладнати під натрієві, що прискорить запуск. У CATL розраховують, що натрій зможе зайняти до половини ринку акумуляторів.
І навіть якщо ціна буде не десять а 50 доларів за кВт·год, це все одно значно здешевить електромобілі, а також домашні та промислові системи зберігання енергії.
Але є певні питання щодо того, чи справді натрій зможе стати дешевшою альтернативою літію. Літій усе ще має вищу енергоємність і налагоджені ланцюги постачання.
Його ціна за останні 16 років знизилася на 92%, а лише за останні три роки — ще на 70%, що значно зменшує економічну перевагу натрію. Також поки мова йде про прототип і немає підтвердження у вигляді реальних продуктів. А компанія не надала детальних технічних пояснень, як саме вдалося настільки знизити вартість.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті