Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 25 днів. За цей час ми опублікували 26899 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Укрзалізниця

Після запуску руху поїздів по євроколії, що сполучить Ужгород з містами Європи, планується розпочати електрифікацію ділянки, повідомив в інтерв’ю ЦТС заступник міністра фінансів Олександр Кава.

Це дозволить електропоїздам зі Словаччини напряму заходити в Ужгород, оскільки стандарти електрифікації та тип струму на суміжних ділянках у нас збігаються: постійний струм напругою 3 кВ.

У перспективі рух на електротязі планують запустити і в напрямку Угорщини, але там система передбачає напругу 25 кВ змінного струму. Доведеться додатково облаштувати нейтральну вставку і використовувати двосистемний рухомий склад.

Карта напруги в контактній мережі залізниць: en.wikipedia.org

Проєкт електрифікації ділянки від Чопа до Ужгорода отримав грант у розмірі 23 мільйони євро. Решту 50% вартості профінансують із державного бюджету. Електрифікацію Укрзалізниця спроможна виконати протягом року.


Зараз на ділянці Чоп–Ужгород планують швидкість близько 100 км/год. Після електрифікації швидкість буде вищою. Проєктом передбачено 140 км/год.

За словами Кави, під час відновлення євроколії виникли труднощі з 8-кілометровим відрізком до прикордонного переходу Павлово-Матевце. Маршрут через цей перехід дозволив би скоротити поїздку від Ужгорода до Кошице зі 120 до 90 кілометрів.

Але словацька сторона відмовилася пропускати поїзди з України через цей залізничний перехід.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button