Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 38 днів. За цей час ми опублікували 26995 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
джерело: herrenknecht

Власник компанії Autostrada Максим Шкіль в інтерв’ю LIGA.net розповів, що навесні наступного року вони отримають прохідницький щит для будівництва метро на Виноградар.

У березні 2026 року до України прибуде прохідницький щит від німецької компанії Herrenknecht. Переговори щодо його закупівлі та комплектації тривали сім місяців. Після доставки обладнання компанія зможе значно пришвидшити роботи з будівництва метро.

Власник Autostrada Максим Шкіль пояснив, що метробудівна галузь в Україні фактично не працює, тому компанія самостійно завозить усе необхідне – установку «стіна в ґрунті», машини для буріння джет-паль, бурові комплекси та прохідницький щит. Також вона запустила власне виробництво залізобетонних елементів.

«Ми розглядаємо цю інвестицію як стратегічну. Вона допоможе в майбутніх проєктах метро в Києві та інших містах», — зазначив Шкіль.

джерело: herrenknecht

На сайті Herrenknecht зазначено, що для будівництва метро зазвичай використовують прохідницькі щити типу EPB (Earth Pressure Balance).

Такі машини стабілізують тунель під час проходження через різні типи ґрунтів, зокрема м’які або водонасичені. Щит регулює тиск ґрунту, що дозволяє уникнути обвалів стін тунелю.

джерело: Herrenknecht

Наприклад, під час будівництва метро в Барселоні працював щит діаметром 12,06 метра і довжиною 95 метрів. Це приблизно як п’ятиповерховий будинок у висоту, і як п’ять вагонів метро в довжину. Щит має обертове ріжуче колесо, яке вирізає ґрунт, після чого матеріал надходить на конвеєр. Спеціальні гідравлічні циліндри постійно проштовхують машину вперед. За хороших умов щит може проходити до 350 метрів на тиждень, вивозячи до 40 000 кубометрів ґрунту.

Оператор керує процесом із центрального пульта, де відображаються всі ключові параметри. Видобутий ґрунт вивозять за допомогою конвеєрів, які простягаються по всій довжині тунелю.

Точна ціна такої машини не вказана, але частина китайського аналогу коштує 640 тисяч доларів. Повна установка може коштувати значно більше. Наприклад, один з щитів, martina, висотою понад 15 метрів і довжиною 130 метрів коштував 60 мільйонів доларів.


Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button