Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 40 днів. За цей час ми опублікували 27010 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
джерело: odessa-life

Другого вересня в Одесі знову запустили найдовший трамвайний маршрут України — №7 «Північ — Південь». Але один вагон одразу зійшов із рейок, а місцеві кажуть, що «трамвай сильно розхитується і здається, ніби він от-от злетить».

Нагадаємо, що 30-ти кілометровий маршрут запустили ще у 2022 році, а весною 2023 року узвіз Віталія Блажка почав «зсуватися» у бік вулиці Приморської, що призвело до деформації колії і рух на маршруті припинили. У січні 2024 року Одеська мерія вирішила відремонтувати проблемну ділянку і роботи доручили КП «Одесміськелектротранс». Місцева влада відзвітувалася, що ділянка відремонтована.

Та після запуску трамвая, як зазначають одеські пабліки, транспорт зійшов із рейок у районі Суворівського райсуду, а це майже за два кілометри від вулиці Віталія Блажка.

Окрім цього виявилось, що розворотне кільце на вулиці 28-ї бригади поки що не добудоване. Там уже проклали рейки, але платформи для пасажирів і благоустрій ще не зробили. Пасажири жаліються,що колії не в найкращому стані.

Депутат Одеської міськради Петро Обухов зазначив: «Приємно, що трамвай нарешті поїхав. Але попереду ще дуже багато роботи, щоб він повноцінно запрацював».

Додамо, що Одеські трамваї періодично сходять з рейок майже на всіх маршрутах. У серпні 2025 року директор КП «Одесміськелектротранс» Микола Литовчук пояснив, що головна причина цього у зношеності колій. За його словами, трамвайну інфраструктуру в місті почали будувати ще на початку минулого століття, а капітальні ремонти проводилися переважно в 60–80-х роках.

Зараз на деяких ділянках колії трамвайне полотно вже майже у критичному стані, на межі, коли взагалі можна пускати рух. Через це підприємство змушене зменшувати швидкість трамваїв до 10 км/год. Улітку ситуація ще гірша, адже спека, особливо в місцях без тіні, сильніше псує колії.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button