15 людей загинули в аварії фунікулера в Лісабоні. Сім років тому він уже сходив із рейок
Система працює з 1914 року, відколи фунікулер електрифікували.
Система працює з 1914 року, відколи фунікулер електрифікували.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 41 днів. За цей час ми опублікували 27020 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Близько шостої вечора третього вересня в Лісабоні зазнав аварії популярний у туристів фунікулер, 15 людей загинули, повідомляє BBC.
Рейковий вагончик, який працює у столиці Португалії з 1885 року, зійшов із рейок на крутому спуску та врізався у будинок біля вулиці Авеніда да Лібердаде. Ще 18 людей постраждали, серед них п’ятеро перебувають у критичному стані.
Серед 15 загиблих є іноземці. Так, у фунікулері загинув громадянин Німеччини, його дружина у лікарні в тяжкому стані, а їхня трирічна дитина дістала незначні ушкодження. Ввідомо також про загибель працівника компанії-перевізника Carris, котрий обслуговував гальма фунікулеру.
Очевидці розповідають, що вагон понісся неконтрольовано, без гальм. Перехожі стали розбігатися на всі боки. На високій швидкості вагон врізався у стіну будівлі та від потужного удару «розвалився, наче картонна коробка».
У Португалії оголосили день жалоби.
Поки немає результатів розслідування, місцеві медіа аналізують систему, яка працює з 1914 року, коли фунікулер електрифікували. Система Elevador da Glória базується на принципі противаги: два трамвайних вагони рухаються паралельно сталевими тросами. Коли один спускається, його вага тягне інший вгору.
Медіа запитують, чому гальмівної системи було недостатньо, щоб зупинити вагон від падіння зі схилу.
Лінія перевозить пасажирів коротким, але крутим маршрутом довжиною близько 260 метрів між площею Рештаурадореш та районом Байрру-Алту, де вирує нічне життя. Туристи часто стоять у довгих чергах перед трихвилинною поїздкою. Лінію також регулярно використовують місцеві жителі для пересування крутими пагорбами столиці.
У травні 2018 року фунікулер вже сходив із рейок. Вагон перекинувся, але тоді ніхто не постраждав. Місцеві медіа писали, що це сталося через брак обслуговування коліс. Колеса змають фланець, бічний виступ, який утримує їх на рейці. Фахівці звертали увагу, що цей виступ стертий.
«Він зійшов із рейок, цього разу без наслідків. Наступного разу все може бути інакше. Очевидно, що тут була недбалість», — коментував тоді Антоніу Карлото з Португальської асоціації друзів залізниці.
У муніципалітеті тоді ніяк не відреагували на інцидент.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті