Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 55 днів. За цей час ми опублікували 27124 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
джерело:Superheroes.Marketing

Місто у Дніпропетровській області, яке до 2024 року називалося Новомосковськ, повернуло собі історичну назву Самар.

Разом з тим агенція Superheroes.Marketing розробила для міста новий бренд і сучасну візуальну айдентику, в якій уже закріплена нова назва.

Місто Самар майже 230 років називалося Новомосковськ, з 1794 по 2024 рік.

До знищення Запорізької Січі у 1775 році Самар був головним торговим і духовним центром Присамарського краю та найбільшим містом Низового козацтва.

У 1794 році, після ліквідації Січі, на місці старого козацького укріплення створили повітове місто Катеринославської губернії й дали йому зросійщену назву Новомосковськ.

Першу спробу повернути назву Самар зробили ще у 1917–1918 роках. Тоді це була ініціатива місцевої влади й інтелігенції, але через війну і політичну нестабільність реалізувати її не вдалося.

Під час повернення історичної назви місто Самар отримало новий бренд і візуальну айдентику, створені агенцією Superheroes.Marketing.

У команді підкреслюють, що цей проєкт — це повернення імені та символіки, з якими громада себе ототожнює. Це початок історії, що житиме не лише в документах, а в кожному банері, вивісці, дописі й події. Так команда підкреслює, що у багатьох містах зараз відбувається процес перейменування, і Самар – приклад комплексного підходу.

Завдяки айдентиці жителі поступово забувають стару назву і звикають до нової. Вони бачать «Самар» на кожному візуальному носії, що формує стійке відчуття ідентичності, пов’язаної з власною історією.

Логотип міста побудований як багатошарова метафора: у ньому поєднані Троїцький собор, човен, міст через Самар, ліси та сонце. Усе разом утворює сучасну композицію, що нагадує і герб, і символ. Знак одночасно впізнаваний для місцевих і зрозумілий для туристів.

Шрифтову частину слова «САМАР» створили спеціально: у літерах відтворені форми храмової архітектури регіону.

«Наше завдання — щоб бренд працював не лише для святкових подій, а й для бізнесу, культури й туризму. Ми хочемо, аби Самар був привабливим для інвестицій та партнерств», — коментують в адміністрації громади.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button