У Сеулі запускають трамвай після його закриття 60 років тому
Лінія не матиме контактної мережі — трамваї їздитимуть на енергії батарей, розташованих на даху.
Лінія не матиме контактної мережі — трамваї їздитимуть на енергії батарей, розташованих на даху.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 55 днів. За цей час ми опублікували 27123 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Цього місяця у столиці Південної Кореї починають тестові випробування на новій лінії трамваю, що її планують повноцінно запустити у вересні 2026 року, повідомляє мерія Сеула.
Електричний трамвай у Сеулі з’явився у 1899 році, ще за часів Корейської імперії. Перші вагони були збудовані за американським зразком. Продавалися квитки у перший і другий клас. Існував один VIP-вагон лише для імператорської родини.
Містяни настільки дивувалися трамваям, що каталися на них цілими днями, а дехто спеціально приїздив із інших куточків країни. Зокрема, пасажирів вражали електричні іскри між приймачем і дротом: трамвайну лінію в Сеулі будували якраз в межах проєкту з електрифікації країни. Є історії, коли люди не могли накататися до останнього рейсу й просто розкладали килимки на землі та вкладалися спати в очікуванні на ранковий трамвай.
Мережа продовжувала роширюватися й за японської окупації, що почалася 1910 року. Після того, як Японія програла у Другій світовій війні та залишила Корейський півострів, пішли й усі японські менеджери та інженери, які обслуговували трамвайні лінії. Корейська війна призвела до ще більшого занепаду трамваю, рейки та вагони крали на металобрухт.
У 1960-х влада Сеула вирішила будувати метро, і трамвай припинив функціонувати у 1968 році.
Майже 60 років по тому в Сеулі відкриють 5,4-кілометрову трамвайну лінію, яка сполучатиме район Вірьє з центром міста. Лінія налічуватиме 12 зупинок.
Лінія не матиме контактної мережі — 10 трамваїв виробництва Woojin Industrial Systems їздитимуть на енергії батарей, розташованих на даху.
Низькопідлогові трамваї мають ширину 2,65 метра й загальну довжину 33,9 метра. Лавандовий колір лівреї обрали за результатами громадського опитування.
В Європі також демонтували трамвайні системи у середині ХХ століття. Зараз міста будують їх заново. Так, у квітні у Льєжі, Бельгія, запустили першу лінію трамвая після майже 60-річної перерви. З нуля трамвайні системи побудували у шведському Лунді та фінському Тампере.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті