Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 62 днів. За цей час ми опублікували 27179 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
джерело: euronews

Міністр транспорту Патрік Шнідер представив кандидатуру 51-річної Евелін Паллу на посаду нової очільниці Deutsche Bahn, пише DW.

Разом з її представленням, оголосили і новий план для перевізника.

Евелін Палла працює в раді директорів Deutsche Bahn з 2019 року, а з 2022-го відповідає за регіональні перевезення. Також майбутня очільниця склала іспит на машиніста, вона зазначає, що так хотіла відчути, як це — сидіти за кермом локомотива, і краще зрозуміти роботу підлеглих. Представники профспілки працівників залізниці подякували їй за це.

Евелін Палла народилася у Південному Тіролі й розпочала кар’єру у компанії Siemens у Великій Британії. Згодом працювала в Infineon та E.ON у Німеччині та Італії. У 2011 році приєдналася до Австрійських федеральних залізниць (ÖBB), а з 2015 року увійшла до правління компанії. Із 2019 року працює у Deutsche Bahn: спочатку як фінансова директорка міжміських перевезень (DB Fernverkehr), а з 2022-го — як очільниця дочірньої компанії DB Regio, що відповідає за регіональні перевезення.

З новою очільницею також оголошено новий план для перевізника. Міністр транспорту Патрік Шнідер розкритикував попереднє керівництво Deutsche Bahn, зазначивши, що їхне бажання досягти пунктуальності у 75–80% поїздів до 2027 року — було абсолютно нереальним. Натомість міністр поставив ціль на 2029 рік. Ці додаткові три роки дадуть перевізнику час на ремонт старих колій та сигнальних будок, деякі з яких не ремонтувалися десятиліттями.

Нагадаємо, що в серпні «Хмарочос» публікував статтю про кризу в Deutsche Bahn. У ній зазначалося, що торік лише 62,5% поїздів прибували вчасно. Серед головних причин такої ситуації – надмірна бюрократія та культура замовчування проблем усередині компанії.

Наразі деякі колії, вузли та навіть сигнальні будки датуються 19 століттям. Багато систем повністю зношені, майже не підлягають ремонту, і зараз настільки застарілі, що непридатні для використання в залізничних операціях з цифровим керуванням, які мають стати стандартними.

Міністр пообіцяв, що нове керівництво Deutsche Bahn дотримуватиметься плану повної реконструкції близько 40 ключових залізничних маршрутів до 2036 року. Зараз уже триває ремонт однієї з найважливіших ліній між Берліном і Гамбургом. Роботи почалися на початку серпня й мають завершитися в квітні. Загальна вартість проєкту вартує понад два мільярди євро.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button