Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 66 днів. За цей час ми опублікували 27197 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
джерело: unsplash

Видання Harward Bussinew Rewiev випустило матеріал про те, що в компаніях, які впроваджують робочі процеси зі штучним інтелектом, реальної користі майже ніхто не бачить, навпаки це лише знижує загальну продуктивність.

Звіт MIT Media Lab показав, що 95% організацій, які впроваджували ШІ процеси останні роки, не отримали жодного вимірюваного результату від цих інвестицій.

Дослідники кажуть, що більшість працівників використовують інструменти ШІ, щоб створювати просту, «прохідну» на вигляд роботу. Але насправді в результаті це додає більше завдань їхнім колегам, які мають виправляти та доробляти «творчість» ШІ. Вони називають це «workslop», по аналогії з низькоякісним ШІ-контентом, який у мережі називають «AI slop».

Workslop – це згенерований ШІ робочий контент, що видається за якісну роботу, але по суті не має змісту. Якщо коротко, то мова йде про згенеровані презентації, слайди, звіти чи робочі листи. У результаті виглядає все акуратно, але насправді там не вистачає важливих деталей.

Через це вся робота перекладається на того, хто отримує документ останнім, і вже ця людина змушена розбиратися, виправляти чи робити все заново. Це і є ефект workslop.

Серед 1150 опитаних працівників у США, 40% сказали, що за останній місяць отримували такі workslop матеріали, а отже були вимушені витратити час на їх розбір чи покращення.

Кожен випадок workslop коштує компаніям грошей і часу, так опитані працівники витрачають майже дві години на розбір такого матеріалу, що для великої компанії може означати мільйони втрат на рік. Є й емоційні витрати, адже це впливає на стосунки у колективі, а ще й просто нервує.

У висновку до дослідження пропонується змінити підхід до використання ШІ в роботі, а керівництву радять показати підлеглим, як правильно користуватися штучним інтелектом, пояснюючи, що це інструмент для співпраці, а не спосіб уникнути роботи.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button