Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 67 днів. За цей час ми опублікували 27204 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
джерело : Вечірній Київ

Київпастранс оголосив тендер на купівлю 40 тролейбусів, приблизна вартість контакту – один мільярд гривень.

У тендері зазначено, що всі тролейбуси мають поставити до осені 2026 року. Вимоги такі – довжина понад 11,9 м, повністю низька підлога, три здвоєні двері справа.

Машини повинні мати запас автономного ходу не менше 20 км на літій-іонних батареях, з можливістю заряджання від контактної мережі під час руху та від промислової мережі 380 В у депо.

Колір кузова — жовтий (RAL 1023). У салоні має бути система опалення потужністю від 12 кВт, світлодіодне освітлення з двома групами, а зовнішнє світло й сигналізація — відповідати нормам ЄЕК ООН №48. Висота підлоги має бути не більше 340 мм.

Нагадаємо, що компанія з Броварів розробила «тролейбус-павербанк». Так тролейбус із автономним ходом може заряджатися від розетки на 380 вольт або під час руху від контактної мережі.

Якщо мережа закінчується, він автоматично складає струмоприймачі й далі їде на батареї. Зазвичай це співвідношення – 60% руху з мережею і 40% без неї. За такого режиму батарея встигає зарядитися. Виробник може підлаштувати пропорцію під потреби міста, наприклад зробити 50/50.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button