Австрійська залізниця припиняє ще два маршрути нічних поїздів: квитки по 140–200 євро погано продавалися
Трохи менше року французький уряд субсидував перевезення на маршрутах до Парижа, але з нового року припинить це робити.
Трохи менше року французький уряд субсидував перевезення на маршрутах до Парижа, але з нового року припинить це робити.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 69 днів. За цей час ми опублікували 27227 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Австрійська залізниця ÖBB від 14 грудня скасовує нічні рейси Nightjet із Парижа до Відня та Берліна через нерентабельність, повідомляє The Guardian. Навесні цього року довелося скасувати маршрут Берлін–Брюссель через низький попит.
Маршрут Париж–Відень обслуговується у партнерстві з національною французькою SNCF, а маршрут Париж–Берлін — з SNCF та німецькою Deutsche Bahn.
Трохи менше року французький уряд субсидував перевезення на цих маршрутах, але з нового року припинить це робити. «Держава як акціонер вимагає від нас прибутковості, — цитує Le Monde менеджера SNCF. — Ми не можемо керувати збитковими сполученнями лише заради красивого символу».
За даними Railway Gazette, середній рівень заповнюваності цих маршрутів становив 70%, тож без додаткового фінансування вони не є прибутковими.
Французька ініціативна група Oui au train de nuit («Так — нічним поїздам») зібрала 43 тисячі підписів під петицією за збереження маршрутів. Активісти зауважують, що поїзди курсували лише тричі на тиждень, і SNCF недостатньо їх промотувала. Також нарікають, що уряд Франції виділяє диспропорційно багато грошей на перевезення, які шкодять клімату, водночас замало субсидуючи екологічнішу залізницю, що, своєю чергою, призводить до високої вартості квитків.
Квиток у стандартний спальний вагон на рейсі Берлін-Париж коштує 140 євро, у купе підвищеного комфорту — 205 євро. Дорога займає 14 годин 30 хвилин: поїзд вирушає з Берліна о сьомій вечора та прибуває до Парижа о 9:38 ранку. Пасажири також мають можливість купити квиток у сидячий вагон за 65 євро, але це означає провести всю ніч сидячи.
Nightjet продовжить працювати на понад 20 інших маршрутах між європейськими містами.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті