Кличко заявив, що наступного року відкриється мінімум одна станція метро на Виноградар
Гілку на Виноградар почали будувати ще у 2019 році.
Гілку на Виноградар почали будувати ще у 2019 році.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 79 днів. За цей час ми опублікували 27290 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Міський голова Віталій Кличко запевнив, що наступного року відкриється щонайменше одна станція метро на Виноградар. Цю гілку будують уже шість років.
«Метро на Виноградар будується. Це запитання треба зараз за адресувати виключно підряднику, виходячи з того, які в нього є можливості, які є можливості в бюджету міста Києва фінансувати. По тих коштах, які зараз забюджетовані в поточному році, є запевнення, що вони будуть виконані. Роботи на цьому об’єкті ведуться», — запевнив директор Департаменту фінансів Володимир Репік на засіданні Київради.
Кличко додав: «Наступного року як мінімум одна станція буде відкрита».
Гілку на Виноградар почали будувати ще у 2019 році, проте щоразу дати завершення робіт посували, а вартість проєкту збільшилась вже до 23 мільярдів гривень. Наприкінці 2024 року тодішній директор Дептрансу Руслан Кандибор заявив, що будівництво ділянки зі станціями «Мостицька» та «Проспект Правди» завершать за 2,5 роки.
Докладніше про те, що відбувається з метро на Виноградар, читайте у цій статті.
Про метро на Виноградар на вчорашньому засіданні згадали через проєкт рішення про фінансування метро на Троєщину — ще однієї гілки, яку кияни чекають десятиліттями.
За словами Репіка, це рішення передбачає лише повноваження брати участь у перемовинах щодо фінансування проєкту — про виділення коштів поки не йдеться.
«Це рішення носить мандатний характер. Ні про які конкретні фінансові інструменти в ньому не йдеться, — заявив голова фінансового департаменту. — 68 мільярдів гривень — оцінка частини проекту гілки метро на Троєщину. У можливостях бюджету на наступний рік ми в прогнозі давали для проєктів капітальних інвестицій 18 мільярдів гривень… Можете собі уявити, скільки років піде на будівництво метро. Безперечно, що місто власними силами такий проект не реалізує… Ми говоримо про повноваження брати участь в переговорах. Переговори йдуть на сьогоднішній день».
68 мільярдів — це вартість першої черги від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» на території Русанівських садів. Для порівняння, бюджет Києва на 2025 рік становить близько 90 мільярдів гривень.
Передбачається, що перша черга Подільсько-Вигурівської — тобто, власне, метро на Троєщину — включатиме шість станцій: «Глибочицька» з переходом на «Лук’янівську», «Подільська» з переходом на «Тараса Шевченка», «Суднобудівна», «Труханів острів», «Затока Десенка», «Райдужна».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті