Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 80 днів. За цей час ми опублікували 27302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Elena Soroka / Unsplash

Генеральний директор угорського лоукостера Wizz Air Йожеф Вараді відмовляється визнавати, що пасажири літаків не можуть обійтися маленькою сумкою, яка входить у вартість квитка. Так він прокоментував в інтерв’ю money.pl закиди у стягненні необґрутованої плати за ручну поклажу.

Цієї весни європейські організації споживачів подали скаргу на сім авіакомпаній — Easyjet, Norwegian, Ryanair, Transavia, Volotea, Vueling та Wizz Air — за стягнення надмірної плати за ручну поклажу. Згодом Єврокомісія проголосувала за проєкт, який заборонить авіакомпаніям стягувати додаткову плату за ручну поклажу певного, визначеного законодавцями об’єму.

«Багаж не є правом людини. І ніхто не переконає мене, що пасажири мусять брати з собою валізу щоразу, коли подорожують, — заявив гендиректор Wizz Air. — Незабаром виявиться, що кожен пасажир має право не на одну, а на дві валізи. Це нісенітниця».

За його словами, якщо дозволити пасажирам брати великі сумки в салон, авіакомпанії витрачатимуть годину-дві на переміщення зайвих валіз із літака та розміщення його в багажному відділенні. Це призведе до затримок і навіть скасування рейсів.

Водночас деякі компанії вважають, що саме «нескінченні суперечки щодо ваги багажу» перед посадкою затримують рейси. Докладніше про це чатайте у статті «Як багаж став золотою жилою авіакомпаній — і як цьому опираються пасажири».

В інтерв’ю Вараді також дав прогноз щодо можливого подорожчання авіаквитків, зазначивши, що вартість залежить від ціни на пальне, зарплат працівникам і витрат на інфраструктуру. При цьому він заявив, що вважає витрати на зарплати завищеними.

Та він переконаний, що квитки не дорожчатимуть: «Я особисто очікую, що не буду підвищувати ціни на квитки. Вважаю, що зможу знизити витрати, а отже, і тарифи». Зокрема, Wizz Air вдається заощаджувати на пальному, оновлюючи флот, адже новіші літаки витрачають менше пального. Також у новіших літаках більше місць для пасажирів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button