Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 81 днів. За цей час ми опублікували 27310 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Lukasz Malinowski

На транспортній виставці TRAKO у Гданську компанія Škoda презентувала макет спального купе вагонів, які збираються постачати залізниці Фінляндії. Фото опублікував журналіст Лукаш Маліновскі.

У 2023 році Фінська залізниця (VR) підписала контракт зі Škoda на постачання дев’яти двоповерхових спальних вагонів. Їх виготовлятимуть на фінському заводі Transtech в Отанмякі, що належить групі Škoda. Спершу передбачалося виконати замовлення до кінця 2025 року, й вагони навіть уже тестували фінських коліях. Проте через труднощами у ланцюжку поставок очікують, що вагони введуть в експлуатацію пізніше 2026 року.

Фото: Lukasz Malinowski

Виробник стверджує, що вагони витримуватимуть найморозніші зими й пасажири поччуватимуться у них, як у готелі.

Фото: Lukasz Malinowski

Купе, яке протестували журналісти Rynek kolejowy, розраховано на трьох осіб. Передбачається, що у поїзді подорожуватимуть сім’ї. Інтер’єр оздоблено світлим дерев’яним шпоном. Багаж можна розмістити під нижнім ліжком, але додаткових полиць для нього немає. Праворуч від вхідних дверей є місце для вішалок.

Фінська залізниця послуговується широкою колією (1524 мм), відповідно, вагони так само можуть бути ширшими, ніж у більшості інших країн Європи.

Фото: Lukasz Malinowski

Вагони курсуватимуть на маршруті між Гельсінкі та Рованіємі, популярному серед туристів. Втім, можливо, їх також використовуватимуть і на інших рейсах.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button