«Сумнівна реклама на ніжках» – Управління реклами просить підприємців прибрати штендери
Щомісяця КП «Київреклама» прибирає 200–1000 таких штендерів, щоб тротуари були безпечні для пішоходів.
Щомісяця КП «Київреклама» прибирає 200–1000 таких штендерів, щоб тротуари були безпечні для пішоходів.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 94 днів. За цей час ми опублікували 27401 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?

Управління з питань реклами КМДА та КП «Київреклама» закликали підприємців прибрати штенедри.
В управлінні підкреслюють, що ця конструкція небезпечна, і що її легко не помітити, зачепитися та впасти. Вона нестійка, її зносить вітром.
До того ж штендери часто ставлять просто посеред тротуару. Такі конструкції, які в управлінні назвали «сумнівною рекламою на ніжках», порушуються правила розміщення реклами в Києві.


Щомісяця КП «Київреклама» прибирає від 200 до 1000 таких штендерів, щоб звільнити пішоходам безпечний прохід.
В управління підприємцям запропонували не підтримувати виробників незаконних конструкцій і не засмічувати вулиці, а знайти більш безпечний та естетичний спосіб.
Додамо, що в вересні 2025 року прибрали рекордну кількість реклами, а саме 2117 конструкцій і це найбільше цього року. Попередній рекорд був у квітні, коли управління здійснило 2065 демонтажів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті