Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 103 днів. За цей час ми опублікували 27466 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Unsplash

Цьогоріч уряд вже виділив для підтримки Укрзалізниці 13 мільярдів гривень із резервного фонду, , зокрема для виплати заробітної плати працівникам. А на наступний рік у бюджеті передбачено близько 16 мільярдів, заявила прем’єр-міністерка Юлія Свириденко, повідомляє Укрінформ.

«Це кошти платників податків, тому громадяни мають отримати підтримку від Укрзалізниці — ми створюємо можливість подорожувати за програмою УЗ-3000 та заповнити місця, які звичайно залишаються вільними. Водночас потрібно розуміти, що 16 мільярдів гривень підтримки на наступний рік не дорівнює програмі у 3000 кілометрів», — зазначила Свириденко.

Уряд планує запровадити системну програму підтримки залізниці. Це має збалансувати збитковість пасажирських перевезень.

«Курсування пасажирських поїздів субсидує держава, як в більшості європейських країн», — підкреслила прем’єрка.

Зокрема, збираються поступово перейти на покладання на Укрзалізницю ПСО — зобов’язання надавати послуги, що становлять суспільний інтерес. Так, у транспортному законодавстві Євросоюзу це угода, за якою компанія зобов’язується надавати певну послугу перевезення в обмін на субсидію. Зазвичай компанія отримує монополію на маршруті, оскільки послуги на основі конкуренції були б нежиттєздатними без субсидій.

Сама Укрзалізниця взяла на себе зобов’язання з оптимізації витрат власними ресурсами щонайменше на 10 мільярдів гривень.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button