Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 105 днів. За цей час ми опублікували 27484 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
джерело: senfil.net

Депутат Київради Тарас Козак запропонував зробити проїзд у київському метро безплатним до кінця воєнного стану, пише СТОПКОР.

Козак зазначив, що за перші пів року 2025-го метрополітен заробив 830 мільйонів гривень, але витрати на утримання та оплату перевищують ці доходи. Про це він сказав під час засідання КМДА.

На його думку проїзд варто зробити безкоштовним, оскільки він все одно фінансується коштом Київської громади, а відмовившись від адміністрування збору коштів на оплату квитків, можна заощадити на обслуговуванні системи та зробити користування метро вигідним для киян і гостей столиці.

Зараз безкоштовно їздити в київському метро можуть лише пільговики. Це, зокрема, учасники бойових дій, ветерани різних служб, люди з інвалідністю через війну, ліквідатори Чорнобильської катастрофи, батьки загиблих чи зниклих безвісти військових та інші категорії за наявності посвідчення або «Картки киянина».

До пільговиків також входять ветерани МВС, Нацполіції, ЗСУ, Держпожежної служби, цивільного захисту, податкової міліції, колишні працівники Бюро економічної безпеки, Держкримвиконслужби та Держспецзв’язку.

Питання, чи потрібно робити громадський транспорт Києва безкоштовним обговорбювалось неодноразово. Для прикладу Голова бюджетної комісії Київради Андрій Вітренко пропонував цю ідею рівно рік тому. Так він порівнював Харків, де транспорт безкоштовний і столицю з бюджетом близько 12 мільярдів гривень на транспорт.

Також він порівняв Київ з іншими європейськими містами, де вже запровадили безкоштовний громадський транспорт. Наприклад, у Люксембурзі він діє з 2020 року, у Таллінні — з 2013-го, у французькому Дюнкерку — з 2018-го, а в Монпельє — для пів мільйона мешканців. Водночас усі ці міста значно менші за Київ, а програми переважно мали екологічну мету — заохотити людей пересідати з авто на громадський транспорт. Однак не всюди це дало очікувані результати.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button