В Індії побудували школу без класів. Як сплановано відкритий простір усередині? (фото)
Простір відображає інноваційну методику видатного вчителя, який дав сільським дітям знання, часом кращі, ніж у елітних школах.
Простір відображає інноваційну методику видатного вчителя, який дав сільським дітям знання, часом кращі, ніж у елітних школах.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 105 днів. За цей час ми опублікували 27487 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?

У селі Хівалі на заході Індії, у 30 кілометрах від Мумбаї збудували нетипову школу, всередині якої немає поділу на класні кімнати, повідомляє Yatzer.

У цьому невеликому селі лише 25 фермерських будинків. Раніше діти навчалися у саморобній хижі. Нову будівлю школи спроєктував архітектор Пуджа Хаїрнар, засновник мультидисциплінарного бюро PK_iNCEPTiON.

Школа займає вузьку ділянку серед сільськогосподарських угідь на підніжжі гори. Архітектори почали із захисного рову для відведення води, а потім звели п’ять заокруглених блоків, враховуючи напрям вітру. Аеродинамічна форма модулів і їхня конфігурація спрямовують прохолодний вітерець крізь усю споруду. Припіднятий металевий дах покращує вентиляцію.

Усередині немає відокремлених класних кімнат, натомість архітектори спланували низку суміщених просторів, між якими учні можуть вільно переміщатися.

Архітектурна концепція відображає методику педагога Кешава Гавіта. У 2009 році вчителя з докторським ступенем спрямували до Хівалі, поселення, в якому бракувало базової інфраструктури. Тоді всіх дітей, яких він мав навчати, було лише дев’ятеро.
Гавіт запровадив інноваційний підхід до навчання — стимулюючи допитливість та інтегруючи навчальний процес у повсякденне життя, зокрема займаючись із дітьми садівництвом і майструванням. За кілька років школа розквітла, а учні демонстрували навички та знання, кращі навіть, ніж у елітних міських школах: вільно розмовляли рідною та англійською мовами, могли писати обома руками, могли множити великі числа без калькулятора та пам’ятали столиці країн світу.

Так само й нова шкільна будівля розмиває межу між іграми та навчанням. Використані матеріали покликані підсилювати тактильність. На стінах з оголеної цегли можна легко монтувати дошки. У формальніших зонах підлогу вимощено кам’яними плитами, а підлога в зонах, де можна відпочити або подрімати, зроблена з землі й коров’ячого гною.

© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті