ЄС капітально оновить швидкісну залізничну мережу до 2040 року
За планом популярні маршрути стануть удвічі швидшими.
За планом популярні маршрути стануть удвічі швидшими.

Єврокомісія затвердила план розвитку високошвидкісних залізниць по всьому ЄС.
В Євросоюзі прагнуть зробити подорожі швидкими, комфортними, безпечними та надійними, одночасно скорочуючи час у дорозі.
План підтримує дві головні цілі: досягти вуглецевої нейтральності до 2050 року та зміцнити глобальну конкурентоспроможність Європи. На залізницю покладаються, щоб вона стала більш сталою альтернативою авіаперельотам та автомобільним подорожам.
План базується на транс’європейській транспортній мережі (TEN-T) і передбачає, що популярні маршрути стануть удвічі швидшими. Наприклад, до 2030 року поїзд з Берліна до Копенгагена їхатиме чотири години замість семи, а до 2035 року поїздка з Софії до Афін триватиме шість годин. Нові маршрути також з’єднають країни Балтії та дозволять подорожувати з Парижа до Лісабона через Мадрид.

План передбачає створення ефективної високошвидкісної залізничної мережі до 2040 року. Перші кроки передбачають усунення транскордонних вузьких місць до 2027 року та визначення маршрутів із швидкістю понад 250 км/год там, де це економічно вигідно.
Далі ЄС підготує стратегію фінансування, щоб координувати державні та приватні інвестиції, зміцнити фінансову екосистему та завершити мережу TEN-T до 2040 року. План також передбачає багатосторонню угоду для мобілізації інвестицій у пріоритетні проекти.
Крім того створять привабливі та конкурентоспроможні залізничні послуги. Законодавство підтримує ринок секонд-хенду для рухомого складу та встановлює прозорі правила для його експлуатації.
У 2026–2027 роках спростять транскордонне бронювання квитків, щоб пасажирам було легше планувати подорожі з кількома операторами. Також планують полегшити доступ нових високошвидкісних операторів до колій та об’єктів обслуговування, що підвищить конкуренцію та зробить послуги більш доступними.
ЄС фінансуватиме дослідження та інновації для поїздів нового покоління та для подолання технічних бар’єрів у транскордонних маршрутах. Сертифікацію машиністів спростять, щоб їм було легше працювати на міжнародних рейсах.
Щоб краще координувати пропускну спроможність залізниць, менеджери отримають повноваження забезпечувати стабільні транскордонні послуги. Комісія також створить спеціальне табло для моніторингу розвитку високошвидкісних залізниць.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 105 днів. За цей час ми опублікували 27487 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті