Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 116 днів. За цей час ми опублікували 27559 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Департамент територіального контролю Києва вважає, що до хаотичного паркування на дорогах столиці призводять чотири причини.

У відомстві нагадують, що в Києві працює 834 паркувальних майданчиків та доступно майже 85 тисяч офіційних паркомісць, проте паркування з порушення паркування досі є системною проблемою.

Низький розмір штрафів. Для деяких водіїв 340 гривень — та й навіть 170 гривень у перші два тижні — дешевше, ніж оплатити паркомісце. Місто не може самостійно підвищити штрафи, бо це питання змін до державного законодавства. У КМДА стверджують, що неодноразово зверталися до Кабміну з проханням зробити штрафи ефективними.

Принцип «ставлю там, де зручно, а не де можна». Навіть за наявності офіційних паркомісць, водії часто обирають хаотичне паркування просто біля входу: автомобілі стоять на зелених зонах, тротуарах та узбіччях, хоча поруч є легальні місця для паркування.

Водії не знають, де є вільні місця. Хоча місто має велику кількість офіційних паркомайданчиків, багато водіїв не знають як їх знайти. У застосунку Київ Цифровий можна знайти вільне паркомісце у режимі реального часу (інструкція тут). Особливо це стосується великих паркомайданчиків біля торгових центрів, де зазвичай є десятки або сотні вільних місць.

Ігнорування або незнання правил дорожнього руху. Частина водіїв паркується на тротуарах, газонах, у заборонених зонах, створюючи небезпеку для пішоходів та перешкоди для руху транспорту. Такі порушення відбуваються по всьому місту — від центральних вулиць до спальних районів.

«Тож часто проблема не в тому, що місць немає. Проблема в тому, як ми ними користуємось», — зазначають у Департаменті.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button