«Укрзалізниця» закупить партію французьких електровозів Alstom (подробиці)
Загальна вартість контракту становить 473 мільйони євро.
Загальна вартість контракту становить 473 мільйони євро.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 118 днів. За цей час ми опублікували 27573 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?

«Укрзалізниця» підписала стратегічну угоду з французькою компанією Alstom на постачання 55 вантажних електровозів.
Це крок для оновлення старих локомотивів, середній вік яких становить майже 50 років. Без нової техніки через кілька років Україна могла б втратити частину вантажних перевезень, особливо для експорту.
Нагадаємо, що науковці Дніпровського інституту інфраструктури та транспорту УДУНТ заявили, що рухомий склад Укрзалізниця зносився на 90% і що без підтримки залізниця продовжить занепадати, а це у свою чергу створить загрозу для всієї логістики країни, включно з потребами ЗСУ.
Угоду уклали за результатами міжнародного тендера Світового банку, у якому взяли участь понад десять виробників із Європи та Азії. Перемогла пропозиція Alstom, а загальна вартість контракту становить 473 мільйони євро. Перший електровоз прибуде на початку 2027 року та пройде випробування, а всю партію доставлять до 2029 року.
55 нових локомотивів замінять близько 80 старих і допоможуть Укрзалізниці економити понад 30% витрат та скоротити затримки, бо зможуть працювати на різних лініях без зміни тяги. Компанія також забезпечить сервісну підтримку, навчить машиністів і постачатиме запчастини.
Локомотиви розвиватимуть потужність 9000 кВт, рухатимуться зі швидкістю до 120 км/год, тягнутимуть поїзди на 30% важчі за старі і потребуватимуть обслуговування лише раз на 37 діб замість кожних трьох днів. Вони обладнані сучасними системами рекуперативного та реостатного гальмування, а готовність до роботи досягає 95%, майже вдвічі перевищуючи показники старого парку.
Угода також відкриває можливості для українських виробників. Хоч локомотиви виготовлятимуть у Франції, Alstom та Укрзалізниця планують закуповувати українські компоненти для їхнього обслуговування та виробництва. У 2026 році проведуть зустріч із компаніями, які можуть постачати системи зв’язку й безпеки, колісні пари, гальмівні деталі, запчастини та кабельну продукцію. В Україні також створять сервісний центр для обслуговування електровозів.
37% вартості проєкту покриває грант у 173 мільйонів євро, а решта — пільговий кредит ЄБРР на мільйонів євро.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті