У британському університеті частину курсу викладав штучний інтелект
На одному з відео голос раптово починає говорити із іспанським акцентом, і за пів хвилини спохоплюється та повертається до британського
На одному з відео голос раптово починає говорити із іспанським акцентом, і за пів хвилини спохоплюється та повертається до британського
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 27585 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?

Студенти Стаффордширського університету поскаржилися на те, що частину матеріалів онлайн-курсу було згенеровано штучним інтелектом, повідомляє The Guardian.
«Якби ми здали завдання, згенероване штучним інтелектом, нас би витурили з університету, а тут нам викладає ШІ», — обурюється Джеймс, один із понад 40 студентів, які торік записалися на модуль із програмування. Ця фінансована урядом програма мала на меті перепрофілювання освіти та можливість змінити спеціальність, тож її учасники покладали на неї певні сподівання.
На першому ж уроці викладач показав презентацію у PowerPoint з озвучкою нібито свого голосу, але штучно згенерованою. Далі у студентів закралися підозри, що деякі з матеріалів так само згенеровані, — на це вказувала американська англійська, непослідовно відредагована на британську, посилання на законодавство США, підозрілі назви файлів, а також загальність і поверхневість інформації.
На одному з відео голос раптово починає говорити із іспанським акцентом, і за пів хвилини спохоплюється та повертається до британського. Один зі студентів оцінив обсяг корисної інформації у 5%, зазначивши, що решта матеріалу було повторенням. The Guardian перевірив навчальні матеріали за допомогою розпізнавачів Winston AI та Originality AI, і ці інструменти підтвердили використання ШІ.
Студенти курсу неодноразово скаржилися адміністрації на ці матеріали. Сам викладач курсу відповів, що може користуватися різними інструментами, що допомагають у роботі, а також, що мав недостатньо часу на підготовку програми.
Адміністрація університету заявила, що «інструменти штучного інтелекту можуть слугувати елементами підготовки, але не замінюють академічного досвіду». Одночасно університетська політика забороняє використання штучного інтелекту студентами.
Проведене торік у Великій Британії опитування показало, що приблизно кожен четвертий освітянин користується ШІ для викладання.
Студенти ж негативно реагують на викладачів, які використовують ШІ. Так, в одному з обговорень на форумі Reddit вони скаржилися на те, що вчителі копіпастять відгуки на роботи з ChatGPT або генерують зображення для лекцій.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті