Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 27598 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/lepietonnier.be

Десять років після облаштування у центрі Брюсселя пішохідної зони площею 50 гектарів місто вирішило заборонити велосипеди. З наступного року велосипедистам дозволять рухатися зоною лише з четвертої ранку до 11 ранку, повідомляє Bloomberg CityLab.

Пішохідну зону, Le Pietonnier, створили у 2015 році, прибравши 400 паркомісць та перекривши автомобільний рух. Людей значно побільшало, розташовані у цій зоні бізнеси розквітли, територія стала неофіційною головною площею столиці Бельгії. Та ініціатива стала жертвою власного успіху.

Попри велику ширину — чотири смуги та тротуари — велосипедисти та пішоходи постійно наштовхуються одне на одного. Містяни скаржаться в поліцію на те, що велосипедисти не дотримуються обмеження швидкості 6 км/год, маневруючи поміж натовпів.

«Ми мали надію, що спільний рух спрацює, — зазначила заступниця мера Анаїс Маес. — Але на практиці мала частина велосипедистів і водіїв електроскутерів дотримується обмеження у 6 км/год. У певний момент, коли виникає забагато конфліктів, потрібно ухвалювати рішення, й ми надаємо пріоритет пішоходам».

Головна проблема — у відсутності велодоріжок, переконаний працівник сервісу доставки Фарук, який сам уже втрапив у п’ять-шість інцидентів. За його словами, проїхати крізь натовпи у пішохідній зоні дуже складно — він дзвонить дзвіночком, але пішоходи не розступаються.

Це далеко не перша пішохідна зона у Брюсселі. Ще у 1972 році рух автівок перекрили на головній площі, Гранд-Плас. У 1991 році зробили пішохідними старі вулички навколо. Але якщо ці вулички є маршрутами між різними точками, то нова зона П’єтоньє сприймається як пункт призначення сама по собі, й велосипедисти мусять їхати просто крізь натовп.

Місто спробувало розподілити пішохідні потоки, висадивши дерева та встановивши бар’єри, але це не надто допомогло.

Фото: facebook.com/lepietonnier.be

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button