Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 124 днів. За цей час ми опублікували 27617 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
джерело: ukrposhta

Видання «Інформатор» повідомило, що «Укрпошта» витрачає 1,7 млн гривень на TikTok-ролики.

Схожі кампанії проводять й інші державні компанії, наприклад ПриватБанк витратив майже 30 мільйонів гривень на інфлюєнсерів у соцмережах, а Укрнафта 360 тисяч гривень на Reels від блогерів із аудиторією до 100 тисяч підписників.

Укрпошта активно рекламується в соцмережах, особливо в TikTok. З початку 2025 року до першого листопада компанія витратила 16,62 мільйони гривень на рекламні кампанії і більшість з цієї суми на співпрацю з інфлюенсерами.

TikTok-блогери отримують від 500 до 2000 євро за ролик залежно від охоплення. Укрпошта уклала договір з ТОВ «Юніверсал МакКенн Медіа» на один мільйон 700 тисяч гривень за 43 відео. Контракт передбачає розміщення відео на сторінках блогерів у TikTok до жовтня 2026 року. Кожне відео триває не менше 15 секунд, українською мовою, з обов’язковою згадкою Укрпошти для позитивного іміджу.

Власне кожне відео коштує від 25 до 100 тисяч гривень в залежності від розміру аудиторії. Блогери мають мати щонайменше 80% української аудиторії і не публікувати скандальний або проросійський контент. Укрпошта може вимагати видалення відео, якщо репутація блогера погіршиться.

Видання «Інформатор» зазначає, що окрім цього кампанія витратила майже 80 мільйонів гривень на оновлення дизайну, логотипу та комунікацій. Це приблизно дорівнює вартості восьми дронів Mavic 3. Замовником став бренд-стратег Михайло Федоров (Мінцифри), тендер виграла агенція Banda Agency.

Нагадаємо, що Укрпошта відкрила 24 сортувальні автоматизовані центри за 22 місяці під час війни, витративши на це десять мільйонів євро.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button