Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 124 днів. За цей час ми опублікували 27625 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
джерело: unsplash

КМДА відгукнулось на заклик U-Cycle вирішити питання безпечного велоруху в місті і вирішила добудувати маршрути на Троєщину та Солом’янку, а також спроєктувати нові — на Теремки та Виноградар.

Нагадаємо, що активісти просили у влади вирішити п’ять нагальних питань, а вже сьомого листопада в КМДА відбулася нарада, за підсумками якої затвердили протокол із 13 конкретними завданнями для різних підрозділів — щоб прискорити розвиток велоконцепції Києва та покращити існуючі маршрути.

Анастасія Макаренко, директорка U-Cycle зазначає, що це перше протокольне доручення щодо розвитку велоінфраструктури на директора Департаменту транспортної інфраструктури після 24 лютого 2022 року. Текст доручення є в блозі ГО.

Повний перелік завдань наступний:

  • До 2026 року оновити проєкт і кошторис маршруту «Солом’янка–Центр», закласти фінансування та виконати роботи.
  • Перевірити наявні документи щодо маршруту «Троєщина–Центр» у КП «Житлоінвестбуд–УКБ».
  • За результатами перевірки визначити: реалізовувати маршрут цим самим замовником чи передати іншому.
  • У 2026 році розробити проєкти для нових маршрутів «Теремки–Центр» та «Виноградар–Центр», визначити оптимальні коридори та техрішення.
  • Запланувати та подати в бюджет кошти на техніку для зимового прибирання веломережі у 2026 році.
  • Підготувати пропозиції щодо фізичного відокремлення вже існуючих веломаршрутів і скласти дорожню карту робіт.
  • Усі нові велодороги та велосмуги робити фізично відокремленими від автомобільного руху.
  • Разом із громадськістю визначити потребу у велопаркуваннях (стійки, модулі з навісами/захистом) та запропонувати місця їх розміщення.
  • Разом із громадськістю визначити місця для велоСТО (станцій самообслуговування/ремонту) та скласти їх перелік.
  • Розглянути створення безперервного, захищеного велокоридору до Центрального вокзалу через вул. Жилянську, Антоновича, Саксаганського та Велику Васильківську; визначити рішення та джерела фінансування.
  • Регулярно публікувати на міському сайті дані про протяжність і стан веломережі за затвердженою формою.
  • Налагодити співпрацю з КНУ ім. Т. Шевченка та залучати студентів до аналізу, планування і моніторингу велоінфраструктури в межах практики

Також на нараді представили нового директора Департаменту транспортної інфраструктури — Сергія Підгайного. Представники U-Cycle передали йому Концепцію розвитку велоінфраструктури Києва з мапами веломережі — офіційний документ, який Київрада ухвалила ще у 2018 році. Також U-Cycle показав електронну карту київських веломаршрутів із поточним станом та проблемами мережі.

В U-Cycle нагадують, що з літа 2023 року регулярно працює робоча група «Київська майстерня міста» при ДТІ. Це фактично єдиний відкритий майданчик, де громадські організації та активісти спільно з КМДА обговорюють інфраструктурні проєкти. Зустрічі відбуваються двічі на місяць по вівторках

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button