У Варшаві закінчили реконструкцію вокзалу, яка тривала 5 років (фото)
Лише для будівництва тунелю використали більше сталі ніж для Ейфелевої вежі.
Лише для будівництва тунелю використали більше сталі ніж для Ейфелевої вежі.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 129 днів. За цей час ми опублікували 27655 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?

Компанія PKP повідомила, що в Польщі нарешті оновили один із найбільших залізничних вокзалів. На це пішло п’ять років.
Реконструкція залізничної станції Warszawa Zachodnia коштувала майже 600 мільйонів євро. Частину коштів надала Європейська комісія в рамках програми «Інфраструктура та середовище».

Реконструкція закінчилась відкриттям підземного переходу, і тепер пасажири можуть дістатися до поїздів тунелем, який з’єднує станцію з районами Охота та Воля.
Підземний перехід схожий на невеликий торговий центр. Під 20 коліями розмістили 26 сервісних точок, каси, туалети та зали очікування. Для будівництва використали 11500 тонн сталі, і це більше, ніж для Ейфелевої вежі. Ширина тунелю – 66 метрів, довжина — близько 500 метрів, що робить його найдовшим пасажирським підземним переходом у мережі PKP.

Власне модернізація Варшави Західної – це одна з найбільших інвестицій PKP, із сучасними перонами та комп’ютерними системами безпеки.
Під час п’ятирічних робіт поїзди курсували без перерв, а пасажири могли користуватися станцією. «Це був складний період для всіх — пасажирів, залізничників і будівельників. Тепер перед нами нові завдання», — додав заступник міністра інфраструктури Пйотр Молепшак.

Міністерка фондів і регіональної політики Катажина Пельчинська-Наленч зазначила, що без стратегічного рішення про приєднання Польщі до ЄС цього проєкту не було б. На реконструкцію станції виділили близько 354 мільйонів євро, на колії — близько 118 мільйонів євро, а на підземну трамвайну станцію — майже 236 мільйонів євро.

Тепер станція повністю готова до роботи. Під час реконструкції оновили сім перонів і добудували ще один. Всі перони обладнали лавками, інформаційними табло, екранами з розкладом і звуковим оголошенням. До нового підземного переходу ведуть ескалатори та ліфти. На перонах встановили дах із сонячними панелями, які покривають третину потреб станції в електроенергії. Також під час реконструкції проклали 36 км нових колій і 137 нових стрілочних переводів.
© Хмарочос | 2025
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті