Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 129 днів. За цей час ми опублікували 27651 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
джерело: unsplash

Заступник міністра розвитку громад і територій Сергій Деркач заявив, що розглядається можливість побудувати першу платну дорогу в Україні — від Ковеля до пункту пропуску «Ягодин–Дорогуськ»

Її хочуть відремонтувати й розширити до чотирьох смуг. З польського боку вже будують автобан, тож логічно було б продовжити його до Ковеля, адже там важливий залізничний і дорожній вузол. Сергій Деркач вважає, що це може стати хорошим пілотним проєктом, який варто відпрацювати.

Він також оцінив стан автомобільної інфраструктури. За його словами, ситуація складна: дорожній фонд фактично не працює, а держава не має достатньо грошей на ремонт і утримання доріг, бо більшість ресурсів спрямовує на оборону.

Через це головні ремонтні зусилля переміщуються на схід. На заході частину проблем закривають місцеві громади — якщо мають кошти, то ремонтують дороги власними силами.

У стратегічній перспективі Україні потрібні повноцінні автобани на напрямках TEN-T. Але це дуже дорогі проєкти, і країна зараз не може їх профінансувати. Тому уряд робить ставку на платні дороги та партнерство з приватним бізнесом. Уже є кілька маршрутів, де приватні інвестори можуть взяти на себе будівництво й утримання за умовами концесії.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button