Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 131 днів. За цей час ми опублікували 27677 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
джерело: koroldanylo

Голова ради правління Укрзалізниці, Олександо Петровський, зазначив, що програму «УЗ 3000» нарешті запускають і вже є 24 маршрути в доступі.

За його словами, на цю програму не виділятиметься додаткових коштів з держбюджету. Уряд передбачив компенсаційні механізми, щоб «Укрзалізниця» могла отримати додатковий дохід, зокрема через динамічне ціноутворення у преміум-сегменті.

Данне рішення Уряду також запускає новий підхід до фінансування пасажирських перевезень. У постанові, яка і активує програму, чітко зазначено, що в першому кварталі 2026 року має запрацювати механізм компенсації різниці між доступними тарифами для пасажирів і реальною собівартістю перевезень. Такий підхід працює у всій Європі і допомагає залізниці не зупинятись, а залізничникам — отримувати зарплату без затримок.

Сама програма фокусується на прифронтових громадах та соціальному сегменті і під її дію підпадають плацкарти, дитячі купе, окремі купейні вагони, регіональні поїзди і лише другий клас Інтерсіті — без преміум-сегменту. Пасажирам наразі досупні місця в непікові періоди, які б інакше залишилися порожніми. Це має розвантажити пікові дати і дати можливість більшій кількості людей подорожувати.

Щоб скористатися програмою треба оновити застосунок перевізника і з третього грудня там будуть доступні поїздки. Кожен користувач зможе отримати до чотирьох поїздок сумарно на 3000 км. Вирушати в подорож можна буде з пятого грудня.

Квитки для пілотного етапу обрали, аналізуючи вільні місця у поїздах і фокусуючись на підтримку мешканців прифронтових територій.

Відстань 3000 км символічно відповідає маршруту Запоріжжя – Ужгород та назад. Бонусні кілометри можна використовувати поступово до кінця 2026 року.

Як оформити квиток за кілометри:

  • Завантажте або оновіть застосунок Укрзалізниці та верифікуйте акаунт через «Дія.Підпис».
  • Знайдіть позначку «3000» і натисніть «Взяти участь» — ви отримаєте 3000 км на чотири подорожі.
  • Оберіть поїзд із позначкою «3000» — кілометри автоматично спишуться при бронюванні.

Важливо знати, що квиток можна оформити лише на себе та на дитину, на дорослих родичів або друзів поки що не можна. Діти від п’яти років отримують власні 3000 км, якщо їх додали в акаунт мати чи батька у «Дії».

Кілометри покривають лише вартість проїзду, а ось постіль, чай, перевезення тварин і багаж оплачуються окремо. Невикористані кілометри можна буде конвертувати у бонусні «обіймашки» в програмі лояльності «Залізні друзі» у 2026 році.

Зараз доступні такі маршрути:

  • №101/102 Миколаїв – Барвінкове (Краматорськ),
  • №103/104 (Краматорськ) Барвінкове – Львів,
  • №109/110 Львів – Миколаїв,
  • №115/116 Суми – Київ,
  • №121/122 Миколаїв – Київ,
  • №127/128 Львів – Запоріжжя,
  • №141/142 Івано-Франківськ – Чернігів,
  • №143/144 Суми – Рахів,
  • №39/40 Солотвино – Запоріжжя,
  • №45/44 Харків – Ужгород,
  • №47/48 Запоріжжя – Мукачево,
  • №51/52 Одеса – Запоріжжя,
  • №53/54 Дніпро – Одеса,
  • №61/62 Дніпро – Івано-Франківськ,
  • №773/774 Київ – Конотоп,
  • №87/88 Ковель – Запоріжжя,
  • № 886/888 Фастів – Чернігів,
  • №895/896 Конотоп – Фастів.

Також є місця в дитячих купе на Західну Україну і в Київ на Інтерсіті.

  • №15/16 Харків – Ясіня,
  • №17/18 Харків – Ужгород,
  • №41/42 Дніпро – Трускавець.
  • №719/720 Харків – Київ,
  • №723/722 Харків – Київ,
  • №731/732 Запоріжжя – Київ.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button