Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 137 днів. За цей час ми опублікували 27706 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
джерело: Svein-Magne Tunli

Норвегія будує майже 30-ти кілометровий двотрубний автомобільний тунель Rogfast. Це буде найдовший і найглибший підводний автотунель у світі, пише Info Car.

Тунель пролягатиме на глибині 390 метрів під рівнем моря і з’єднає Ставангер та Гаугесунн. Його будує шведська компанія Skanska за контрактом з Норвезьким управлінням автомобільних доріг. Проєкт коштує майже три мільярди доларів і завершити роботи планують у 2033 році.

Rogfast стане частиною шосе E39 – головної дороги вздовж західного узбережжя Норвегії, що з’єднує міста Крістіансанн, Ставангер, Гаугесунн і Берген.

Регіон важко об’їхати наземним транспортом через фіорди та острови, раніше доводилося користуватися багатьма поромами. Тунель замінить одну з найдовших і найповільніших переправ, зробивши поїздки швидшими і зручнішими для вантажівок, місцевих мешканців і туристів.

Проєкт також допоможе економіці, знизить витрати на перевезення, особливо для виробників морепродуктів, і покращить доступність регіону.

Rogfast матиме дві труби для руху в обидва боки, пішохідні доріжки та аварійні виходи між трубами. Це дозволяє людям швидко евакуюватися у разі пожежі або іншої небезпеки.

Тунель під’єднають до острова Квітсой, найменшого муніципалітету Норвегії. Тут зроблять дві кільцеві розв’язки на глибині 260 метрів під морем – це перший такий досвід у світі.

Проєкт почали у 2017 році, але через перевитрати та проблеми з тендерами будівництво зупинили у 2019 році. Після перегляду планів і додаткового фінансування будівництво відновили у 2021 році, а контракти для північної, південної та центральної ділянок уклали з 2022 до 2024 року.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button