Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 143 днів. За цей час ми опублікували 27745 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
джерело: Міністерство розвитку громад та територій

Заступник міністра Олексій Балеста разом із дипломатами з Німеччини, Франції, Швейцарії та тимчасовою повіреною США Джулі Девіс оглянули зруйнований вокзал і депо у Фастові.

За його словами відбудова обійдеться у 100 мільйонів гривень

Також він підкреслив, що внаслідок російського удару по Фастову росіяни знищили 27 вагонів приміських поїздів. Мова йде про три модернізовані електропоїзди. Вони працювали на Київщині, Чернігівщині та Сумщині. Орієнтовні збитки сягають близько 300 мільйонів гривень.

Нагадаємо, що у ніч проти шостого грудня російська армія вдарила по Фастову. Удар знищив депо приміських електропоїздів.

Зараз у депо розбирають завали. І це перший настільки масований обстріл залізниці в Київській області. Вокзал у Фастові сильно постраждав і не підлягає ремонту, тому його розбирають до каркаса. Фактично будівлю доведеться зводити заново. Поруч вже встановили тимчасові модулі, щоб забезпечити мінімальні умови для пасажирів.

Власне, перший вокзал у Фастові з’явився у 1870-х роках. Його спроєктував архітектор Валер’ян Куликовський. Під час Другої світової війни будівля сильно постраждала, тож у 1952 році звели нову станцію.

У 2011 році радянський вокзал знесли, готуючись до Євро-2012, і побудували сучасну двоповерхову будівлю зі скла, металу та бетону.

Зараз у соцмережах багато фастівчан та мешканців області пишуть, що сподіваються на ще кращий новий вокзал після відбудови.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button