Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 144 днів. За цей час ми опублікували 27770 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: пресслужба КМДА

Київпастранс розробив заходи на випадок блекауту та зупинки електротранспорту, повідомили в Департаменті транспортної інфраструктури КМДА на запит Телеграфа.

У разі зупинки тролейбусів і трамваїв на ці маршрути вийдуть автобуси. Ці автобуси — додаткові, понад той рухомий склад, що вже щоденно працює у звичному режимі. Про яку кількість у запасі йдеться, відповіді не повідомляють, — лише те, що «визначатимуть залежно від пасажиропотоків».

Загалом, за припущенням транспортного оглядача Івана Черниша на маршрути виходить лише 20% рухомого складу. За його даними, автобусний парк Київпастрансу сягає 1800 одиниць. Із них, за офіційним звітом підприємтва, станом на початок року на маршрути виходили 339 автобусів.

Частина цих автобусів зношені. Водночас Київ регулярно отримує нові автобуси. Так, зараз надходять нові турецькі автобуси, яких місто загалом закупило 85 одиниць. Чимало дарують європейські міста як благодійну допомогу. За даними Київпастрансу, із цих подарованих автобусів на маршрути виходить менш як половина.

Також передбачено часткове дублювання автобусами окремих ділянок метро, якщо виникнуть екстрені ситуації через обстріли.

Принаймні, такий прецедент уже був у грудні 2023 року, щоправда, не через обстріли, а через затоплення тунелю, — від станції «Либідська» запустили додаткові автобуси, й вони курсували достатньо часто.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button