Польща розробила власний водневий автобус і запустить серійне виробництво
Запас ходу становить 450 кілометрів. Коли водень закінчується, заправка займає 15 хвилин.
Запас ходу становить 450 кілометрів. Коли водень закінчується, заправка займає 15 хвилин.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 99 днів. За цей час ми опублікували 24773 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
30 травня польська компанія Grupa Polsat Plus (яка, до речі, допомагає Україні) презентувала у Вроцлаві міський автобус на водневому паливі.
NesoBus створений польськими конструкторами «з нуля», він не є модифікацією електричного чи дизельного автобуса. Компоненти постачають від світових виробників. Так, водневі баки виробляє компанія Hexagon.
У 2023 році у Свіднику, в передмісті Любліна, розпочнуть серійне виробництво водневих автобусів. На рік планують виробляти понад 100 одиниць, які курсуватимуть містами Польщі, а також експортуватимуться за кордон.
Neso — абревіатура фрази «Не виділяє вихлопів і очищує» (Nie Emituje Spalin i Oczyszcza). Довжина автобуса — 12 метрів, він розрахований на 93 пасажирів, зокрема має 37 місць для сидіння. Крім того, він тихий, має зарядки для смартфонів у салоні, WiFi, п’ять інформаційних дисплеїв для пасажирів.
Запас ходу становить 450 кілометрів. Автобус споживає вісім кілограмів водню на сто кілометрів. Коли водень закінчується, заправка займає 15 хвилин.
NesoBus обладнано електродвигуном, який генерує електрику з заправленого воднем паливного елементу. Водень сполучається з киснем, який береться з повітря та фільтрується. З вихлопної труби викидається водяна пара, при цьому вода — дистильована. Таким чином, як стверджує виробник, автобус навіть очищує повітря.
Значна частина системи водневого живлення і кондиціонування вбудована в дах таким чином, що вона не займає зайвого місця салону та непомітна ззовні. Дизайн NesoBus розробляла італійська компанія Torino Design.
Автобус уже пройшов випробування й у квітні отримав схвалення європейських регуляторів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті