Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В Монреалі, мешканці міста за допомогою Twitter-повідомлень можуть визначати колір моста.

momentfactory.com

Підсвітка мосту Жака Картьє підключена до системи, що використовує технологію обробки великих даних (big data) і реагує на зміни дорожньої ситуації, погоду та іншу інформацію, повідомляє ресурс ABCnews. Ці дані формують унікальний малюнок зі світла на мосту. Короткі світлові шоу показують щогодини.

Головний тон підсвітки обирається з урахуванням теми, що найбільше турбує містян в даний момент у Twitter. Якщо це розмови про навколишнє середовище, міст підсвічується зеленим кольором, про технології – в бірюзовий, про бізнес – в жовтий, про спорт – в синій. Якщо лейтмотивом стає обговорення певних інституцій (релігія, політика, юриспруденція) міст набуває рожевого відтінку, тема повя’зана з мистецтвом – багряний, якщо мова йде про освіту, здоров’я та дозвілля – червоний.

Проект реалізований компанією Jacques Cartier and Champlain Bridges Incorporated. Концепт розробила Moment Factory, що спеціалізується на створені світлових шоу, у співпраці з декількома місцевими партнерами.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button