Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Мерія Івано-Франківську відмовилась затверджувати новий логотип, що було обрано шляхом онлайн-голосування.

golos.mvk.if.ua

Як повідомляє інтернет-видання «Курс», мерія передумала приймати варіант обраного логотипа, через висміювання дизайну в соціальних мережах та появи глузливої статті у Вікіпедії. На даний момент, стаття виглядає інакше.

«Ми хотіли спробувати залучити громадськість до створення візуального стилю. Так, відділ міжнародних зв’язків, туризму та промоції запропонував варіанти вже знайомого логотипу на голосування. Проте жоден з них, навіть переможець, не задовольняє очікування громади та міської ради щодо офіційного логотипа Івано-Франківська», – розповідає заступник міського голови з економічних питань Богдан Білик. Він зазначає, що через кількість поданих пропозицій і малу кількість учасників голосування такий логотип не виноситимуть на прийняття міською радою як офіційний логотип міста.

Міська рада вважає експеримент з голосуванням невдалим та планує доручити брендинг професіоналам. На даний момент, на офіційному сайті міста оголошене голосування, в якому жителі зможуть обрати елемент, який стане мотивом для майбутнього логотипу міста. Голосування триватиме до першого березня.

Додамо, що в рамках реалізації українсько-канадського проекту ПРОМІС триває розробка маркетингової стратегії. Івано-Франківськ є одним з міст, якому ПРОМІС готовий профінансувати брендинг. В кінці січня відбудеться робоча зустріч з представниками канадського проекту щодо процесу виготовлення логотипу. Відтак, будуть сформовані технічні завдання на проектування. За результатом засідання робочої групи оголосять тендер. Фірма-переможець зможе розпочаты роботу над брендингом. Результат представлять громадськості.

Нагадаємо, що у грудні в Івано-Франківську розпочалося голосування за визначення нового логотипа, хоча у квітні 2017 року місто отримало власну айдентику з лого. Візуальний стиль та офіційний логотип розробило рекламне агентство Aimbulance. Доля цієї айдентики невідома. В самому агентстві також не беруться передбачити, що трапиться із логотипом.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button